Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@15:05:45 GMT

ساخت درخت مصنوعي در مکزيک

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۱۹۲

ساخت درخت مصنوعي در مکزيک

خبرگزاری آریا- پژوهشگران مکزیکی با هدف مبارزه با آلودگی هوا درخت مصنوعی تولید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24 ، پژوهشگران مکزیکی با هدف مبارزه با آلودگی هوا درخت مصنوعی تولید کردند.
این درخت فلزی می تواند جایگزین 368 درخت طبیعی شود. در مرکز این سازه ، درختی مانند جلبک های زنده پنهان شده است و با هدف کاهش آلودگی در کشوری طراحی شده است که به طور معمول سطح آلاینده اوزون در آن بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازه بر اساس اصل فتوسنتز ساخته شده است.
مانوئل پریگو مسئول تحقیقات این طرح اعلام کرد ما در اینجا میکرو جلبک ها را داریم که می توانند دی اکسید کربن جذب کنند و برای پاکسازی محیط زیست از آنها استفاده کرد.
وی افزود این یک راه حل معجزه آسا نیست اما می تواند به عنوان جایگزین در محیط های شهری متراکم استفاده شود.
جیم فرر رئیس شرکت بیومی تک می گوید این سیستم موجب پایان آلودگی مکزیکوسیتی نمی شود اما می تواند این مشکل را در هر منطقه اندکی کاهش دهد.
نخستین درخت فلزی در پوئبلا یکی از شهرهای بزرگ مکزیک نصب شد. یکی از ساکنان این شهر می گوید بدون شک این راه چاره نیست زیرا تنها اندکی هوا را تصفیه می کند و نمی تواند همه شهر و همه مناطق را از آلودگی پاک کند.
قرار است این درخت فلزی در سایر شهرهای آلوده مکزیک هم نصب شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساخت درخت مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • درخت کشی در تهران
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک