Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@00:06:58 GMT

بازگشت حجاج خراسانی از ۳۱ مردادماه به مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۲۶۴

بازگشت حجاج خراسانی از ۳۱ مردادماه به مشهد

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای مدیریت عملیات بازگشت زائران خراسانی سرزمین وحی به مشهد فراهم شده است.

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قاسم زاده به زمان بازگشت حاجیان خراسانی سرزمین وحی اشاره و خاطر نشان کرد: حجاج خراسانی حج تمتع ۹۸ از روز پنجشنبه ۳۱ مرداد لغایت یکشنبه ۱۷ شهریور وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی واحدهای خدمات رسان فرودگاه بین المللی مشهد آمادگی لازم را در خصوص ارائه تسهیلات مطلوب به حجاج و مستقبلان دارند.

قاسم زاده اظهار داشت: سیاست گذاری ما برای استقبال از ورود حجاج به کارگیری نیروهای کارآمد و باتجربه، کاهش زمان ایستایی در گیت های بازرسی، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه ها و گیت های بازرسی و افزایش خدمات رفاهی است.

این مسوول در ادامه به دیگر برنامه های فرودگاه بین اللملی مشهد برای ارائه خدمات به زائران خراسانی اشاره و تصریح کرد: تسهیل در تردد خودروی زائران، جانمایی علایم و تابلوهای راهنما و بنرهای اطلاع رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پروازهای ورودی خارجی، ساماندهی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه، افزایش چرخ دستی ها و به روز رسانی امکانات و ظرفیت ها از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل ، ابراهیم احدی اظهار کرد: اعزام حجاج در قالب هفت کاروان در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه و از طریق فرودگاه اردبیل انجام می‌شود تا حجاج سرزمین وحی بتوانند با عزیمت به شهر مدینه اعمال حج خود را آغاز کنند.
وی افزود: تلاش شده تا سفر حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه و بازگشت آن نیز از جده انجام شود تا حجاج بدون دغدغه و نگرانی بتوانند سفر معنوی خود را در ماه آینده انجام دهند.
مدیر حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: زمان بازگشت حجاج استان اردبیل نیز در تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیرماه از جده به سمت فرودگاه اردبیل است.
احدی با اشاره به اینکه امسال ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع مشرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: امسال دارندگان فیش حج تمتع ثبت‌نامی در سال‌های ۸۵ و ۸۶ فرصت اعزام به حج تمتع را پیدا کردند که مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام قطعی آنها تا اسفندماه انجام شده و مراحل بعدی نیز در هفته‌های گذشته به انجام رسیده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است