Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: روزانه یک‌میلیون نفر از شهروندان تهرانی برای خرید به میادین میوه و تره‌بار مراجعه می‌کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران به‌اتفاق سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران و میدان میوه و تره‌بار صادقیه بازدید و بر بهبود و توسعه فضای سبز این دو میدان و سایر میادین پرتردد میوه و تره‌بار پایتخت تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید راد در این بازدید با اشاره به اینکه میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار، روزانه محل مراجعه حدود یک‌میلیون شهروند هستند، اظهار کرد: آرامش بصری و زیبایی ظاهری این فضا‌ها می‌تواند در آرامش خاطر مراجعه‌کنندگان به این مراکز مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با بیان اینکه شهردار تهران بر توسعه میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار و ارتقای کیفی این فضا‌ها از جمله بهبود فضای سبز آن‌ها تأکید ویژه دارند، افزود: بر این اساس، با همکاری صمیمانه سازمان بوستان‌ها، طراحی و اجرای فضای سبز در ۱۰ میدان میوه و تره‌بار را در دستور کار قرار داده‌ایم.

علی‌محمد مختاری نیز در این بازدید با تأکید بر اینکه طراحی و اجرای فضای سبز کاری تخصصی است، اظهار کرد: فضای سبز در زندگی شهری از حساسیت بالایی برخوردار است و باید ضمن توجه به گل و گیاه و درختان موجود، فضای سبز جدید مطابق استاندارد‌های جهانی و متناسب با وضع طبیعی و جغرافیایی محلی طراحی و ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز با اعلام اینکه "به‌دستور شهردار تهران، کار بازطراحی فضای سبز میدان میوه و تره‌بار صادقیه و بخشی از میدان مرکزی میوه و تره‌بار را در دستور کار قرار داده‌ایم"، تصریح کرد: بعد از اتمام عملیات بازآرایی فضای سبز این دو میدان مهم، کار بازآفرینی فضای سبز سایر میادین پرتردد میوه و تره‌بار را آغاز می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران میدان میوه و تره بار فضای سبز پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند

آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به غزه که از هفتم اکتبر ادامه دارد، روزانه ۳۷ کودک مادر خود را از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، آنروا امروز جمعه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، در این حمله مستمر رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار تن دیگر زخمی شده‌اند.

به نقل از روسیا الیوم، آنروا با اشاره به شرایط وخیم زنان غزه اعلام کرد: شرایط وحشتناک است، بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده در تامین آب و لوازم بهداشتی با مشکل شدید مواجه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد و بر اساس داده‌های فلسطینی و سازمان ملل، ویرانی و قحطی عظیمی بر جای گذاشته است که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

براساس آمار جدید، تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است