Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:00:23 GMT

نباید هیچ گونه وقفه ای در امر تولید ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۸۹۲

نباید هیچ گونه وقفه ای در امر تولید ایجاد شود

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید امیر امیر زاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان به همراه اعضای هیأت مدیره این شرکت، ضمن حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان با علی صالحی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان گزارشی از عملکرد شهرک های صنعتی و وضعیت تولید و اشتغال استان ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ شهرک صنعتی در استان وجود نداشت اما هم اکنون هرمزگان از ٢٨ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ٢٢ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان افزود: همکنون بیش از ٤١٠ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده و ٦٠٠ طرح صنعتی در حال ساخت در شهرکهای صنعتی استان وجود دارد که در مجموع حدود ٥٤٠٠ نفر اشتغال در استان ایجاد کرده است.

در ادامه این دیدار علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به سیاست‌های کلان نظام و قوه قضاییه در راستای حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد: ضرورت دارد با اتخاذ تدابیر مناسب و تشریک مساعی در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع پیشرفت اقدام شود.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان با اعلام اینکه در شرایط فعلی نقش کارآفرینان و فعالان اقتصادی در کشور نقشی ویژه است  ، این دیدار را فرصتی دانست که دستگاه قضایی استان به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اعلام کند از فعالیت قانونی آن ها در اقصی نقاط استان حمایت می‌کند.

 وی با اعلام این که نباید هیچ‌گونه وقفه ای در امر تولید ایجاد شود ،  حمایت از سرمایه گذاری مشروع ، رونق تولید و اشتغالزایی را کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی برشمرد.

 رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در استان هرمزگان به جدیت پیگیر اجرای مصوبات قانونی است تا سرمایه گذاران در فضایی توأم با امنیت و آرامش، فعالیت خود را ادامه دهند.

صالحی همچنین خاطرنشان ساخت: با تشکیل مستمر جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاوتی در دستگاه قضایی استان، بررسی موردی پرونده های این حوزه و اجرای به موقع مصوبات در تلاشیم مشکلات عرصه تولید را در سریع ترین زمان ممکن حل کنیم .

وی با  اشاره به مطالب مطرح شده از سوی برخی فعالین اقتصادی، با اعلام اینکه در شرایط کنونی برخی کارخانه ها و واحدهای تولیدی با مشکل تأمین نقدینگی مواجهند و بانک‌ها نیز درگیر مشکلات بازپرداخت تسهیلات خود هستند تصریح کرد: بانک ها باید با توجه به مبانی قانونی و شرعی به نحوی عمل کنند که هیچ یک از  بنگاه های تولیدی و بانک ها متضرر نشوند و چرخه تولید ادامه یابد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه یادآور شد: ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود و تحقق این موضوع نیازمند عزم جدی متولیان امر تولید و هم افزایی و  هماهنگی بین بخشی میان تمامی دستگاه های  اجرایی ، نظارتی و قضایی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی سرمایه سرمایه گذاری قوه قضاییه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم