Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:50:00 GMT

انفجار کپسول سواری پیکان ۲ خودرو را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۰۰۹

انفجار کپسول سواری پیکان ۲ خودرو را به آتش کشید

سرهنگ رضا عزیزی روز  شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح امروز ۲ دستگاه خودروی سواری پیکان و تویوتا متعلق به منطقه آزاد در جاده کبودراهنگ شیرین سو در حال تردد بودند.

وی اضافه کرد: خودروی پیکان با نزدیک شدن به منطقه مسکونی «تاسران» به علت وجود سرعتکاه در این مسیر، سرعت خود را کاهش داده اما تویوتا با سرعت بالا به پشت این وسیله نقلیه برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: پس از بروز این سانحه رانندگی با توجه به دوگانه سوز بودن سواری پیکان، انفجار کپسول گاز منجر به حریق این وسیله نقلیه و خودروی تویوتا شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: پیش از بروز حریق، سه سرنشینان مجروح این ۲ خودرو از وسیله نقلیه پیاده شده و با کمک مردم محل حادثه را ترک کردند.

وی بیان کرد: جاده کبودراهنگ - شیرین سو  به علت وجود تقاطع، چند جاده فرعی و مناطق مسکونی یکی از حادثه خیزترین مسیرهای این استان بود که ماهانه چند تن در این جاده جان خود را از دست می دادند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این موضوع در نشست اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح شده و برای ایمن سازی چند سرعتکاه در این مسیر نصب شد و این سرعتکاه ها با استفاده از رنگ روشن آشکار سازی شدند.

۷۵۲۶/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی همدان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم