Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار سلیمانی ظهر امروز شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی جهان اسلام بود و بارقه‌های امید را در بین ملت‌های مسلمان برای خارج شدن از زیر یوق و سلطه حکومت‌های وابسته که مانع پیشرفت آن‌ها بودند زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیروزی انقلاب را تحولی بزرگ در دنیا و در جهان اسلام برشمرد که باعث شد دنیای استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی که منافع آن‌ها زیر سایه پیروزی انقلاب به خطر افتاده بود به میدان بیایند و از تمام امکانات خود برای متوقف کردن انقلاب بهره گیرند.

این مسئول ادامه داد: غرب و اروپایی‌ها چیزی جز مداخله و برخورد خصمانه، اشغال و چپاول در قبال کشور‌های مسلمان چیزی ندیدیم انقلاب پایان یافتن این مداخلات و غارت و استثمار ملت‌های مسلمان محسوب می‌شود و بعد از انقلاب شاهد گشوده شدن یک جبهه بزرگ در مقابل انقلاب و مردم ایران بودیم بعد از انقلاب ما به دنبال سر و سامان به خلا‌های های باقیمانده رژیم گذشته بودیم، اما جبهه استکبار فتنه‌ها و توطئه‌ها را به اجرا گذاشت.

او بیان کرد: تفاوت و تنوع‌های ما موجب شد دشمنان با راهبرد نفوذ استفاده کنند و سیاست‌های خصمانه خود را با هزینه کم علیه مسلمانان و به کمک سایر کشور‌های مسلمان به اجرا بگذارند و حکام خودفروخته برای تامین این هزینه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: حادثه پاوه یک حادثه در جغرافیای پاوه نبود بلکه به وسعت جهان اسلام بود شکست حصر پاوه نقطه انتقال فرهنگ مقاومت، ایثارگری و فداکاری محسوب می‌شود سه ضلع رهبری، مردم و مدافعان توانستند حادثه‌ای را رقم بزنند که امروز جهان اسلام با بهره گیری از آن پیروز‌های بزرگی را در جبهه مقاومت در کارنامه خود رقم زده است.

این مسئول اظهار داشت: امروز در سواحل مدیترانه، سرزمین‌های اشغالی، نوار باختری، سوریه، بین النهرین، شمال افریقا همین جبهه مقاومت کارنامه درخشانی دارد و با اقتدار به پیش می‌رود.

سردار سلیمانی عنوان کرد: امروز دنیای استکبار و آمریکایی‌ها که در مقابل ایران مانع تراشی و در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند باید بدانند راهی جز پذیرش شکست و نابودی را نمی‌توانند در برابر خود داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه امروز کشور در دنیا بیان داشت: ایران امروز در بعد سیاست دارای یک مکتب سیاسی موفقیت آمیز در برابر مکاتب سیاسی دنیا است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشور ما امروز در بعد حقوقی یک مردم سالاری و قانون اساسی مترقی دارد و در بعد فرهنگی نیز یک گفتمان سازی تعالی بخش و عدالت گرا دارد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین اقتدار امنیتی و دفاعی مثال زدنی در بین کشور‌های دنیا دارد و مراتب بسیار عالی و تحسین برانگیز در دنیا کسب کرده است.

سردار سلیمانی گفت:در بعد اقتصادی نیز علی رغم سیاسیت تحریم خصمانه امریکایی‌ها و همپیمانانش درجنگ تمام عیار اقتصادی ایران تمام زیرساخت‌ها را برای پیروزی در اختیار دارد.

این مسئول تصریح کرد: این‌ها همه دستاورد‌های حماسه پاوه است و اگر آن روز این ایستادگی رقم نمی‌خورد معلوم نبود امروز در چه جایگاهی بودیم.

انتهای  پیام/ز

 

کشور ما امروز در بعد حقوقی یک مردم سالاری و قانون اساسی مترقی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است