Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و همزمان با اعیاد قربان و غدیر، کنگره ملی و همایش‌های سراسری الماس‌های درخشان همزمان با سراسر کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا دراین کنگره، از طرف خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با اهدا لوحی از محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه به پاس فعالیت‌هایش در حوزه دیپلماسی و دفاع از منافع ملی در عرصه‌های بین‌المللی تقدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لوح توسط حجت‌الاسلام شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  به نمایندگی از خانواده‌های شهدا و آزادگان کشور به ظریف تقدیم شد.

تکمیل می‌شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس آزادگان دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد