Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه تصریح کرد: اگر بخواهیم همواره این سربلندی و شرف امروز را داشته باشیم باید همیشه به یاد داشته باشیم که وامدار شهدا و ایثارگران و آ‌زادگان هستیم. تاریخ انتشار: 12:15 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۲۱۷

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمد جواد ظریف، امروز شنبه طی سخنانی در همایش ملی «الماس‌های درخشان» به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: ما هر چه نعمت داریم در زیر سایه پروردگار، از این مردم است و این یک عامل بزرگ قدرت است و اگر امروز آمریکا با همه ادعای قدر قدرتی‌اش نمی‌تواند در برابر این مردم ایستادگی کند به خاطر همان فرهنگی است که شما آزادگان عزیز نماد آن هستید و ما وامدار ایثارگران می‌باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اگر بخواهیم همواره این سربلندی و شرف امروز را داشته باشیم باید همیشه به یاد داشته باشیم که وامدار شهدا و ایثارگران و آ‌زادگان هستیم.

وی بیان داشت: حتما قدرت نظامی، پیشرفت اقتصادی، توسعه علمی، توسعه اجتماعی و سایر مقوله‌های پیشرفت و توسعه برای ما مهم است، اما مهمتر از همه اینها، وابستگی ما به مردم و فرهنگ ایثارگری و شهادت این مردم است.

ظریف با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، گفت: ما به عنوان خدمتگذاران این مردم موظفیم که در پس مقاومت شما پنهان نشویم و هزینه بر مقاومت شما تحمیل نکنیم؛ وظیفه ما این است که قدردان مقاومت شما مردم باشیم و باری را از روی دوش این مردم بزرگ برداریم و هزینه‌های معیشت این مردم را کاهش دهیم.

ظریف در پایان خاطر نشان کرد: مردم صاحب اختیار ما هستند و این مردم هستند که برای ما تعیین تکلیف می‌کنند؛ این موضوع یک شعار نیست مقام معظم رهبری فرمودند رأی مردم حق الناس است؛ باید این واقعیت را بپذیریم وتجلی این واقعیت شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز ما هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظریف وزیر امور خارجه آزادگان فرهنگ ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند

 مولی نذیر احمد سلامی در سالگرد شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد: مردم شریف ایران با شهید و شهادت آشنا هستند کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند سه جایزه ارزشمند برای آنان در نظر گرفته شده اول مغفرت و رحمت از سمت پروردگار و بعد آنان از هدایت‌یافتگان هستند.

وی ادامه داد: تنها هدف انسان هدایت است افرادی پیروز هستند که خداوند از آنان به‌عنوان هدایت یافته یاد می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ۱۷ سال خدمت شهید بزرگوار خصوصت بارزی مانند خطیب بودن داشتن در همه عرصه تا حق مطلب را ادا می‌کردند و به‌روز صحبت می‌کردند.

وی افزود: ایشان فروتن بودند عاجزی و فروتنی از خصوصیات ایشان بود و با همه اقشار جامعه فروتن بودند و تعامل بسیاری داشتند.

سلامی تشریح کرد: ویژگی دیگر ایشان این بود که در دسترس مردم بودند و هیچ‌گاه ارباب‌رجوع را بدون پاسخ نمی‌گذاشتند و مصداق شعر مقام معظم رهبری بودند چو وانمی‌کنی گره خود گره نباش دست‌ودل گشاده چو روی گشاده نیست.

وی ادامه داد: توجه به همراهان خود داشت در همه‌جا آنان را در نزدیکی روستای و داشت و از آنان دور نمی‌شد این خصوصیات بارز ایشان بود که در طی ۱۷ سال همراهی به‌صورت شاخص در ایشان دیدم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد