Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی آمل از ثبت نام 224 متقاضی تسهیلات بسته رونق تولید در سامانه سیتا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درآمل، سید حسین اسلامی گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در حوزه فعالیتهای بخش کشاورزی با ثبت نام در سامانه سیتا و بارگزاری مدارک و مجوز های صادره از سوی سازمان متبوع از تسهیلات تولید بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: به منظور بهره مندی از تسهیلات بسته رونق تولید، 224 فقره پرونده متقاضیان برای دریافت یک هزار و 938 میلیارد ریال در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد، 79 فقره پرونده به مبلغ 150 میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان بررسی و مورد تائید کمیته استانی قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل ادامه داد: 13 فقره پرونده برای اخذ 137 میلیارد و 800 میلیون ریال نسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

 اسلامی بیان کرد: پرداخت تسهیلات به روستائیان با هدف  رونق تولید اشتغالزایی، کسب درآمد برای خانوار روستایی و کمک به هزینه خانوار، علاوه بر کاهش آسیبهای اجتماعی، سبب جلوگیری از مهاجرت بی رویه جوانان به شهر ها می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل  با بیان اینکه متقاضیان مجوزهای کوچک روستایی با توجه به هزینه های پایین راه اندازی و همکاری اعضای خانواده امروزه به یکی از جذاب ترین نوع کسب و کار برای افراد جویای کار تبدیل شده است،گفت: تسهیلات اعطایی در سال آینده برای بهره مندی این قشر افزایش یابد تا گام مهمی در راستای اشتغال جوانان صورت گیرد

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت نام 224 متقاضی تسهیلات بسته رونق تولید آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی