Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با بیان اینکه تیم داوری چهاردهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در بخش بزرگسالان ۱۱نفر را از استان های مختلف کشور برگزیده و شایسته تقدیر معرفی نمودند، گفت: نفرات منتخب این جشنواره در بابل تجلیل می شوند.

 «عباس زارع» امروز(شنبه۲۶مردادماه) به خبرنگار شبستان در ساری با بیان اینکه برترین های چهاردهمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ۴شهریور ساعت۱۷ درمجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل معرفی و تجلیل می شوند، گفت: جشنواره چهاردهم در بخش بزرگسالان۱۱برگزیده و شایسته تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فاطمه نقوی از استان مرکزی، لیلا سپهری از استان خوزستان و سیده حمیده مومنی از مازندران به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش بزرگسالان این جشنواره معرفی شدند،‌یادآورشد: محمدزارعی از دلیجان، علی رضایی از تبریز، سهیلا سپهری ازتهران، عزیزالله محمدپور از مازندران، غلام اسدی از خراسان، وحید رضایی از شیراز، صغری ابراهیمی از خراسان شمالی و نگار السادات معصوم زاده از قزوین از سوی داوران جشنواره چهاردهم شایسته تقدیر شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) در استان مازندران امسال ده ها هزار نامه از سرار ایران اسلامی و سایر کشورهای دنیا دریافت نموده است.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل گلپایگان نماز جمعه خراسان جنوبي خطبه نماز جمعه عید غدیر شبستان یزد کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند غدیر عباس زارع شایسته تقدیر عید غدیر برگزيدگان جشنواره نامه به امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق