Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@11:44:04 GMT

رونمایی از اولین مستند به تهیه‌کنندگی اوباما

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۳۸۶

رونمایی از اولین مستند به تهیه‌کنندگی اوباما

 «باراک اوباما» که سال گذشته به همراه همسرش یک قرارداد همکاری با کمپانی نتفلیکس به عنوان تهیه‌کننده امضاء کرده بودند با تاسیس کمپانی «هایر گراوند» اولین مستند خود را به نام «کارخانه آمریکایی» را در شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشتند. 

مستند «کارخانه آمریکایی» به موضوع جهانی‌سازی و رقابت تجاری میان آمریکا و چین می‌پردازد و داستان آن درباره یک میلیاردر چینی به نام «کائو دوانگ» است که در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی، یکی از کارخانه‌های تعطیل شده جنرال موتورز را در ایالت اوهایو خریداری کرد تا بتواند شعبه آمریکایی کمپانی بزرگ ساخت شیشه اتومبیل خودش به نام «فویائو» را تاسیس کند به همین دلیل تعدادی نیرو از چین به آمریکا آمدند و در کنار دو هزار کارگر آمریکایی مشغول به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد اما در ادامه تفاوت‌های فرهنگی میان کارمندان ارشد چینی و کارگران آمریکایی مشکل‌ساز می‌شود. 

این مستند به کارگردانی مشترک «استیون بوگنار» و «جولیا ریچرت» اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس تجربه کرد و موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از این رویداد سینمایی شد و از حالا به عنوان یکی از شانس‌های اسکار مستند شناخته می‌شود. 

مستند «کارخانه آمریکایی» به ۲۸ زبان ترجمه شده و از تاریخ ۲۱ اوت (۳۰ مرداد) در اختیار ۱۳۹ میلیون کاربر نتفلیکس در ۱۹۰ کشور جهان قرار گرفته است. 

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1290382

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باراک اوباما سینمای مستند سینمای جهان ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ نفتکش خودرو باشگاه استقلال آندره استراماچونی فدراسیون فوتبال مجلس دهم لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، نمایندگان کنگره آمریکا در حال تهیه طرحی در راستای تحریم بانک‌های چینی که با روسیه همکاری می‌کنند، هستند.

این اقدام با هدف جلوگیری از مراودات روز افزون بین چین و روسیه در دستور کار آمریکایی‌ها قرار گرفته و آنها می‌خواهند دسترسی بانک‌های چینی که در تعاملات تجاری مسکو و پکن نقش دارند را به نظام مالی بین الملل قطع کنند.

نکته قابل تأمل اینکه ممکن است آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سفر خود به پکن که قرار است این هفته انجام شود از ابزار تحریم به عنوان اهرمی برای فشار به مقامات چینی استفاده کند.

منابع آگاه می‌گویند که وی می‌خواهد در صورتی که گفتگوها برای مجاب کردن مقامات چینی به کاهش تعاملات خود با روسیه به‌نتیجه نرسند، به عنوان آخرین حربه، از اهرم تحریم بانکی استفاده کند.

بلینکن چند روز پیش در حاشیه اجلاس گروه ۷ گفته بود: ما شاهد تأمین ابزار آلات ماشینی، تراشه‌های الکترونیکی و برخی دیگر از اقلام با کاربرد دوگانه نظامی و غیر نظامی از سوی چین به روسیه هستیم که می‌توان به این کشور در بازسازی صنعت دفاعیش کمک کند.

کد خبر 6089584 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون