Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور کشاورزیان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اعتبار مصوب به طرح های آب و فاضلاب روستایی استان سمنان از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید بالغ بر یک هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال بود.

وی با اشاره به دغدغه مندی دولت تدبیر و امید در تامین آب مناطق روستایی، بیان کرد: در این مدت ۵۲ حلقه چاه با هدف رفع چالش های کم آبی در روستاهای استان سمنان حفر و تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان با بیان اینکه چشمه ها، قنات ها و چاه ها منابع تامین کننده آب روستاها در این استان هستند، ادامه داد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، ۱۸ دهنه چشمه بهسازی و ۱۱ رشته قنات لایروبی شده است.

وی به احداث و اصلاح خطوط انتقال آب به منظور کاهش هدررفت منابع آبی اشاره و تصریح کرد: ۱۳۹ کیلومتر خطوط انتقال آب و ۱۸۳ کیلومتر شبکه توزیع آب در این استان در این مدت احداث و اصلاح شد.

کشاورزیان با بیان اینکه ۷۶ نوبت آب رسانی سیار برای جمعیت ۳۰ هزار و ۳۶۹ نفری روستاهای استان سمنان در دولت تدبیر و امید انجام شد، خاطرنشان کرد: آبرسانی با تانکر در سال ۹۷ در ۱۷ روستای این استان انجام می‌شد که این طرح در ابتدای دولت تدبیر و امید ۵۷ روستا بود که نشان از برنامه ریزی دولت برای تامین آب پایدار برای جمعیت روستایی کشور است‌.

وی با اشاره عوامل آب‌رسانی سیار به روستاهای استان سمنان، خاطرنشان کرد: روستاهایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شوند فاقد هرگونه منابع آبی پایدار هستند به طوری که در شعاع چند کیلومتری آنها هیچ منبعی وجود ندارد.

کشاورزیان اظهارداشت: امکان ذخیره آب در دولت تدبیر و امید در روستاهای استان سمنان، با احداث مخازن، پنج هزار و ۶۸۰ مترمکعب اضافه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان یادآور شد: هفت هزار و ۹۲۲ فقره انشعاب روستایی در این استان در دولت تدبیر و امید ایجاد شد.

۲۹۲ روستا با ۱۰۷ هزار و ۴۰۷ نفر جمعیت تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی استان سمنان است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آب و فاضلاب استان سمنان شرکت آب و فاضلاب امید تدبیر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند