Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم‌ حسینی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از کلاس های آموزشی کمک های اولیه ویژه سربازان استان که در محل پادگان ۰۴ بیرجند برگزار شد، در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: این آموزش ها سبب آگاه سازی جامعه نسبت به بایدها و نباید های حین حوادث شده که این‌ امر خسارت ها را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون دوره های کمک های اولیه برای اقشار مختلفی اعم‌ از دانش آموزان و خبرنگاران برگزار شده است، افزود: به دنبال فراگیر کردن این آموزش ها در سطوح مختلف جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری طرح آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد و گفت: افزایش بهره‌وری کارکنان وظیفه، ارتقای سطح مهارت و دانش آنان در زمینه کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و  استفاده و مدیریت هدفمند ظرفیت نیروهای مسلح از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

حسینی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده، دوره های آموزشی کمک های اولیه در دو پادگان آموزشی محمد رسول الله (ص) بیرجند (نیروی انتظامی) و پادگان آموزشی ۰۴ بیرجند (ارتش) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری این دوره یک هزار و ۴۰۰ نفر از سربازان آموزش های ارائه شده را فرا می گیرند، افزود: این آموزش ها در دو دوره شامل ۲۲ ساعت آموزش کمک های اولیه و هشت ساعت آمادگی در برابر مخاطرات ارائه می شود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این دوره ها در فضای آموزشی پادگان ها و طبق استانداردهای لازم برای هر دوره آموزشی انجام‌ می شود، افزود: این دوره ها از مرداد ماه آغاز شده که طی ۱۰۰ دوره آموزشی ارائه خواهد شد.

حسینی ادامه داد: مدرسان این دوره ها از بین مربیان مجرب، باتجربه و دارای مدارک مربیگری جمعیت هلال احمر  استان هستند.

کد خبر 4694386

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی آموزش امداد و نجات بیرجند روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی