Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@17:37:43 GMT

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در "جویبار"

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۶۹۹

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در 'جویبار'

خبرگزاری میزان- سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان جویبار، خبر داد. تاریخ انتشار: 12:44 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۲۱۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "سیدجعفر ساداتی " با اعلام این خبر، گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی مستقر در محور‌های مواصلاتی به یک تانکر حامل سوخت در مسیر مواصلاتی تهران به شمال مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی مورد نظر را در حین تخلیه سوخت در یکی از کارگاه‌های صنعتی خصوصی در شهرستان جویبار متوقف کردند.

سرهنگ ساداتی، تصریح کرد: با حضور نماینده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، در بازرسی از خودرو و مخازن تخلیه سوخت در محل مورد نظر، در مجموع ۲۵ هزار لیتر نفت کوره، فاقد مجوز حمل و بارگیری کشف شد.

وی در ادامه ارزش سوخت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پس از پلمب محل مورد نظر، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوخت قاچاق قاچاقچی میزان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری