Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:35:23 GMT

بودجه امسال شهرستان کرمانشاه 234 میلیارد تومان است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۳۴۸

بودجه امسال شهرستان کرمانشاه 234 میلیارد تومان است

به گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی کرمانشاه که به منظور تخصیص بودجۀ سال 98 به ادارات این شهرستان در فرمانداری برگزار شد، گفت: برای رفع مشکل بیکاری باید سرمایه گذاری در بخش رونق تولید و خدمات را جدی بگیریم.

در این جلسه که بخشداران و نمایندگان سازمانها و ارگانهای مختلف حضور داشتند، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه هم یکی از ابرمشکلات کرمانشاه را بیکاری دانست و گفت: برای رفع این مشکل اولین قدم برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب الله وفایی با اشاره به بودجۀ کم استان کرمانشاه در سال جاری و لزوم دستیابی به نرخ کاهش سه درصدی بیکاری گفت: 2 هزار میلیارد تومان از منابع ریاست جمهوری درخواست کرده ایم تا بتوانیم بخشی از مشکلات بیکاری استان را حل کنیم.

وی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را، اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تمرکز مدیران راه اندازی پروژه های کوتاه مدت باشد و هرچه زودتر به اشتغال زایی منجر شود.

سید قاسم جاسمی نمایندۀ مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از وضعیت راههای روستایی کرمانشاه گلایه کرد و خواستار پیگیری مدیران و بخشداران در این حوزه شد.

8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری کرمانشاه بودجه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن