Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «هر کس به دنبال آسیب زدن به شهرت ارتش قهرمانی باشد که همراه با نیروهای امنیتی، ‌حشد الشعبی و نیروهای پیشمرگه زیباترین حماسه‌ها را در جنگ با تروریسم رقم زده است، با مقابله مردم برای توقف هر نوع خللی در مسیر آن مواجه خواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه تأکید شده است که وزارت دفاع اقدامات قانونی خود را علیه تمام کسانی که از ارتش به آن صورت که شایسته است نام نبرند، اجرا خواهد کرد. 

وزارت دفاع عراق تأکید کرده است که این ارتش، ارتش عراق بوده و همچنان خواهد بود و پرچم افتخار این کشور را که هرگز تسلیم نخواهد شد، به اهتزاز در می‌آورد. 

بغداد و برخی دیگر از استان‌های عراق شاهد تظاهرات اعتراض‌آمیزی علیه اظهارات منتسب به «یوسف الناصری»، یکی از فرماندهان نزدیک به حرکت «نجباء» برای انحلال ارتش بوده است. 

ناصری ارتش عراق را به عنوان مزدور و نه اصیل توصیف کرده و حشد الشعبی را ارتش نخست این کشور برشمرد که این موضوع جنجال گسترده‌ای را به همراه داشته است. 

ناصری از اظهارات خود درباره ارتش عقب‌نشینی کرد و گفت: «ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره درخواست او برای انحلال ارتش به صورت بریده برداشته شده و با هدف شبهه‌افکنی منتشر شده است». 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش وزارت دفاع عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، بی بی سی گزارش داد که برخی از اطلاعات شخصی پرسنل وزارت دفاع انگلیس در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد در یک حمله هکری در دسترس قرار گرفته است.

بی بی سی گفت: این سیستم توسط یک پیمانکار خارجی مدیریت می شد و هیچ اطلاعات عملیاتی وزارت دفاع نشر پیدا نکرده  واین وزارت خانه بلافاصله، سیستم را از دسترس خارج کرده است.

بر اساس این گزارش، اطلاعاتی مانند نام و مشخصات بانکی اعضای فعلی و برخی از اعضای سابق نیروی دریایی سلطنتی، ارتش و نیروی هوایی به خطر افتاده است.

وزارت دفاع انگلیس تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید هیات اعزامی از کشور عراق از توان تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی در محصول سیب 
  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • ویدیو/ چین؛ متهم ردیف اول هک وزارت دفاع انگلیس
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»