Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:59:38 GMT

دشمنان می دانند، تعرض به انقلاب شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۳۸۴

دشمنان می دانند، تعرض به انقلاب شدنی نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دومین روز از دومین همایش بین‌المللی موکب‌داران اربعین حسینی، گفت: پیاده روی اربعین عنایتی است که نصیب شیعیان، غیرشیعیان و مسلمانان و حتی غیر مسلمانان شده و آن را باید قدر بدانیم و با جدیت در این مراسم شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: هر سال انقلاب اسلامی در جایگاهی بلندتر و والاتر از سال قبل قرار می‌گیرد و دشمنان این اقتدار را می‌فهمند و می‌بینند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خیلی زود فهمیدند که حتی فکر اینکه به انقلاب اسلامی تعرض کنند، شدنی نیست، رسما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ما و همه متحدان آمریکا خواستیم در سوریه تحول به وجود بیاوریم، ولی نتوانستیم؛ چون ایران نمی‌خواست.

فدوی افزود: پس از پایان هشت سال جنگ بین ایران و عراق و تمام شدن تمام خباثت ها، دل‌های مردم این دو کشور آن چنان با هم متحد شد که دیگران نمی‌توانستند تشخیص دهند این‌ها ایرانی هستند یا عراقی و این محبت از محبت امام حسین (ع) نشات می‌گیرد.

او تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم که قوت و حقانیت و برکت انقلاب اسلامی آنقدر قوی است که هر روز یک ملت را زیر پرو بال خود قرار می‌دهد و ما به این عظمت افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام//م.ی   پیاده روی اربعین عنایتی برای شیعیان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران موکب داران اربعین حسینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند