Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@10:12:07 GMT

طرح تأمین مسکن کارمندان به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۴۰۲

طرح تأمین مسکن کارمندان به کجا رسید؟

خبرگزاری مهر: معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آماده شدن طرح تأمین مسکن کارمندان برای تصویب در هیئت دولت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مازیار حسینی اظهار داشت: بحث مسکن مورد تاکید دولت است و وزارت راه و شهرسازی برنامه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ماده ۶ قانون ساماندهی تولید مسکن که در آن قید شده زمین‌هایی که کاربری مسکونی دارند و در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌ها هستند باید به امر تولید مسکن تخصیص یاید، تأکید کرد: چنانچه دستگاه‌ها، زمین‌های دولتی در اختیار دارند در اختیار اجرای طرح تام کاد (طرح تأمین مسکن کارکنان دولت) قرار دهند و این تخصیص زمین با اولویت خود دستگاه‌ها و کارمندان آن‌ها اجرایی و عملیاتی می‌شود که می‌تواند تشویقی برای دستگاه‌هایی باشد که در این کار با دولت همراهی کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: طرح تام کاد به ویژه برای خانه دار شدن کارمندانی است که به تازگی وارد دستگاه‌ها شده اند. در عین حال، مازاد واحد‌های مسکونی که در این طرح احداث می‌شوند، می‌تواند در اختیار سایر مردم، قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: با این روش، هم اختلاط جمعیتی رخ می‌دهد و هم زمین‌هایی که فریز شده و از مدار توسعه و ساخت و ساز خارج شده اند می‌تواند وارد ساخت و تولید مسکن شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مسکن، جزء مهمترین مسائل وزارت راه و شهرسازی و مورد تأکید رئیس جمهور است. در آینده نزدیک، برنامه اجرایی طرح تام کاد که طرح تامین مسکن کارکنان دولت است در دولت مصوب خواهد شد و بخشی از مشکلات مردم را به کمک این طرح‌ها برطرف می‌کنیم

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن کارمندان هیئت دولت مازیار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان