Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@08:28:00 GMT

ایمانی مصدوم شد/مازولا همچنان دور از تمرین گروهی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۴۰۶

ایمانی مصدوم شد/مازولا همچنان دور از تمرین گروهی

به گزارش وانانیوز، 

اکبر ایمانی روز گذشته در جریان بازی درون تیمی از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او قرار است امروز MRI بدهد تا میزان مصدومیتش مشخص شود اما به نظر می رسد او بازی هفته اول تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست داده است.

* دیگر مصدوم تیم تراکتور محمدرضا اخباری است که روز گذشته هم همراه تیم تمرین نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت این بازیکن هم در هفته جاری مشخص می شود.

* مازولا بازیکن خارجی تراکتور نیز که مدتی مصدوم بود هنوز شرایط حضور در تمرینات گورهی را ندارد و فعلا دنیزلی به او اجازه نداده در تمرینات گروهی باشد. این بازیکن که دیرتر از سایرین به تمرینات سرخپوشان تبریزی اضافه شده است از نظر بدنی از هم تیمی های خود عقب تر است.

* درحالی که تصور می شد روز گذشته خبر نهایی شدن قرارداد مهاجم خارجی اهل پرو با تراکتور اعلام شود اما هنوز خبری از جذب مهاجم خارجی در تراکتور نیست. صادقیان مدیرعامل این باشگاه به منظور قرارداد با دو مهاجم خارجی در ترکیه حضور دارد. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز