Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام "علی صادقی" افزود: برگزاری اینگونه مسابقات، فرصت مناسبی برای اعتلای تکواندو را فراهم نموده  که بتواند استعدادها را شناسائی و رده های سنی غنچه ها و پایه بتوانند در میادین مسابقات رسمی با قوانین تکواندو آشنا  و برای قهرمانی در سالهای آینده آمادگی داشته باشند.

او اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در رده سنی پایه و غنچه ها در این مسابقات بیش از ۳۰۰ نفر بودند و در پایان نفرات برتر روی سکو رفتند و مدال و حکم قهرمانی دریافت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت تکواندو استان ایلام تصریح کرد: تعداد مربیان رسمی بیش از ۸۵ نفر آقا و خانم هستند که آموزش هنرجویان این رشته را در سنین مختلف بر عهده دارند.

 صادقی با اشاره به اینکه بیش از 102 داور رسمی اعم از خانم و آقا در استان مشغول به فعالیت هستند،خاطر نشان کرد: هیات تکواندو استان برنامه های مدونی برای پیشرفت این رشته در دست اقدام دارد تا هنرجویان بتوانند در میادین ورزشی در سطح ملی و حتی جهانی بدرخشند.

رئیس هیأت تکواندو استان ایلام به برنامه های این هیأت برای پیشرفت تکواندو در استان اشاره کرد و گفت: برنامه هیأت، گسترش و جذب ورزشکار در رشته تکواندو، پیشرفت قهرمانی با تشکیل پایگاه قهرمانی آقایان و بانوان در هیات، دعوت مربیان تیم ملی به استان برای هر چه بروز شدن مربیان استان، همچنین بالا بردن درجه مربیان و داوران در استان برای بالا بردن کیفیت این رشته، به یقین تحول اساسی در این زمینه در استان ایجاد خواهد شد.

دکتر صادقی افزود: تکواندو استان در سطح کشور بسیار وضعیت مطلوبی دارد ولی در زمینه قهرمانی باید تلاش بیشتری شود.

او با بیان اینکه هیأت جدید تکواندو استان تلفیقی از قهرمان و جوانان و تحصیلکرده است، اظهار داشت: برای ارتقاء این ورزش در سطح استان و کشور بیش از  ۴۸ باشگاه در سطح استان اعم از بانوان و آقایان فعال می‌باشد و ژنتیک نوجوانان و جوانان برای این رشته در استان بسیار مطلوب است.

او ادامه داد: ورزش تکواندو ایران در جهان بسیار وضعیت ممتازی دارد،اگر شخصی در این رشته رزمی بالای سکو برود، انگار روی سکو جهانی قرار‌گرفته است.

رئیس هیأت تکواندو استان ایلام با اشاره به اینکه مسابقات سطح پایه، سالانه چهار بار در استان برگزار می شود،گفت: به منظور تقویت این رشته، در پایان نیمه اول سال جاری این هیأت، کلاس ارتقاء درجه دو مربیان و‌ درجه یک داوران برای اولین بار در استان برگزار خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تکواندو تیم ملی جهان ژنتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت روز ملی فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت ورزش زورخانه ای آئین گرامیداشت یاد شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم، که با حضور جمعی از موسفیدان و کهن کسوتان در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد، یاد شهید «محسن حسین نیا» شهید پهلوان و رجز خوانی معاصر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهید «محسن حسین نیا» از قهرمانان ورزش تکواندو بود که رجز خوانی او لرزه بر دشمن می انداخت و این شهید بزرگوار، روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در چابهار مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفت و به شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوهری معاون استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان و فرمانده کانون بسیج تکواندو استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان تکواندو به همراه پدر شهید والامقام حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از تعدادی افراد که با منش پهلوانی باعث نجات دیگران شده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6093063

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا