Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: تلاش می‌کنم در فرصتی که در اختیارم گذاشته شده توانایی‌ام را نشان دهم و به المپین ها خدمت کنم.

بهداد سلیمی در گفتگو با ایسنا درباره ی سمت جدید خود در کمیته ملی المپیک بیان کرد: آقای صالحی امیری با توجه به شناخت  و لطفی که به من داشت، این فرصت را در اختیارم گذاشت تا توانایی خودم را نشان دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مشاور او در امور المپین ها هستم و کارهای مربوط به تمام المپین ها، پیشکسوتان و کسانی که هنوز ورزشکار هستند را انجام می دهم و سعی می کنم بتوانم به آنها کمک کنم.

سلیمی در مورد اینکه شاید این توقع ایجاد شود که تمام مشکلات المپین ها را حل کند، تاکید کرد: حدود اختیارات من مشخص است و در همان حدود اختیارات تمام تلاشم را می‌کنم که به المپین ها خدمت کنم.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که در سالهای آینده او در سمت جدیدی در کمیته ملی المپیک خواهیم دید یا خیر، تصریح کرد: حالا نمی‌توان به صورت قطعی گفت اما فکر می کنم شروع خوبی برایم باشد و  بتوانم راه جدیدی را آغاز کنم، همچنین قدم در عرصه های جدیدی بگذارم و تجربیات خوبی را کسب کنم.

 او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه یعنی از الان برای آینده برنامه ریزی کرده است که کجا فعالیت کند، گفت: فکر می کنم هنوز صحبت برای این مسائل زود باشد.

سلیمی در مورد اینکه به نظر می رسد از رشته خودش یعنی وزنه برداری دور شده باشد، تاکید کرد: به هر حال این کار هم به طور غیر مستقیم با وزنه برداری در ارتباط است چون بخش عظیمی از المپین ها از وزنه برداری هستند که باید با آنها در ارتباط باشم. هیچ وقت از وزنه برداری دور نمی شوم و تلاش می کنم حداکثر ارتباط را داشته باشم و  سعی می‌کنم در جای جدید هم به وزنه برداری خدمت کنم.

وزنه بردار سابق تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که تاکنون فدراسیون برای همکاری با او صحبت کرده است یا خیر، گفت: خیر. چیزی مطرح نشده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري كميته ملي المپيك بهداد سليمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.

سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند