Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با گرامیداشت اعیاد فرخنده ماه ذی الحجه نمایش عروسکی خاله مرجان و خروس به کارگردانی رجب علی فلاح به مدت ١٨ روز از ١٤ الی ٣١ مرداد ماه ٩٨ در بلک باکس استاد گویا شهرستان قائم شهر به روی صحنه رفته است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درقائمشهر،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر،همزمان با گرامیداشت هفته ازدواج و بمناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع)وحضرت فاطمه(س) ،به همت گروه تئاتر سایه به سرپرستی رجب علی فلاح و همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر اجرای نمایش عروسکی شاد و موزیکال "خاله مرجان و خروس"در بلک باکس (سالن استاد گویا) مجتمع فرهنگی و هنری حر از ١٤ مرداد ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش عروسکی به نویسندگی مریم کاظمی وکارگردانی رجب علی فلاح و با دستیار کارگردان فردوس فلاح ، همچنین مصادف با ایام مبارک دهه امامت و مناسبت های عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم تا ٣١ مرداد ماه ٩٨ به روی صحنه نمایش است.

بازیگران سکینه خنار،نادیا گودرزی،سام فلاح،ارمغان رمضانی،رعنا فرخی،افسانه اسماعیل زاده،نگار ریش سفید،فاطمه طهماسبی،فاطمه خنار،رضا سالخورده ،نارگل زمانی،ایلیا اکبری و رجب علی فلاح از هنرمندان این نمایش می باشند.

از علاقمندان به تئاتر عروسکی و خانواده های محترم دعوت می شود با همراهی کودکان و نوجوانان خود جهت تماشای این نمایش در مجتمع فرهنگی و هنری حر واقع در کوچکسرا،٣٠٠متر بعد از زیرگذر حضور یابند.

شایان ذکر است این نمایش با مشارکت شهرداری قائم شهر،شورای اسلامی شهر،انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه مازندران، اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی ( ایران_مازندران) و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرای نمایش عروسکی شاد و موزیکال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری