Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@13:23:38 GMT

تمام مردم شیراز به جشن غدیر دعوتند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۶۶۰

تمام مردم شیراز به جشن غدیر دعوتند

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مراسم‌ جشن و شادی و سرور در تمام نقاط استان فارس به خصوص اماكن مذهبی اعم از بقاع متبركه، مساجد، تكایا و حسینیه‌ها برپا می‌شوند.

در این راستا جشن مردمی با سخنرانی آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در روز عید غدیر در مسجد تاریخی جامع شهدا واقع در ابتدای خیابان 9 دی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، 29 مردادماه مصادف با عید سعید غدیر برگزار خواهد شد كه در آن اباصلت ابراهیمی از اردبیل و رضا رودكی به مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

این برنامه همچنین همراه با برنامه‌های متنوع و جذاب دیگری نظیر قرائت خطبه غدیر و اجرای سرود و تواشیح همراه با اهدای 110 جایزه به قید قرعه به شركت‌كنندگان همراه خواهد بود.

ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز تمام اقشار مختلف مردم این كلان‌شهر را برای حضور در این مراسم و كسب فیض معنوی دعوت كرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي عيد غديرخم جشن مردمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • بهاران پربارش فارس
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر