Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@07:06:39 GMT

جدیدترین قیمت خودرو‌های پر فروش

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۸۵۹

جدیدترین قیمت خودرو‌های پر فروش

معاملات امروز بازار آزاد خودرو خبر از نوسانات متعددی در قیمت پر مخاطب‌ترین خودرو‌های ایرانی می‌دهد. ناطقان: بر اساس معاملات انجام شده در بازار آزاد خودروی امروز ( ۲۶ مرداد۹۸) قیمت اتومبیل های پر فروش در بازار با نوسانات قیمتی قابل توجهی نسبت به روز پنج شنبه همراه بود.

طبق آخرین قیمت از بازار، سمند LX به قیمت ۷۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ GLX به قیمت ۷۴ میلیون تومان و سایپا ۱۳۲ به قیمت ۴۶ میلیون با کاهش ۳۰۰ هزار تومان نسبت به روز پنج شنبه دربازار آزاد خودرو به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۳۰۰ هزار تومان به قیمت ۸۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۷۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۱۱ با افزایش ۶۰۰ هزار تومان نسبت به روز پنج شنبه در بازار معامله شد.

پژو پارس به قیمت ۹۶ میلیون تومان، تندر پلاس اتوماتیک به قیمت ۱۶۴ میلیون تومان و سراتو به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به روز پنج شنبه در بازار خرید و فروش شد.

 

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:



منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: قیمت ، خودرو ، پرفروش ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت خودرو پرفروش بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهشی شدن قیمت سکه و طلا

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول