Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیرحسین رسولی روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران در فرمانداری گنبدکاووس افزود: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه ریزی کرده تا به مدت چهار سال به مردم روستاهای دهستان سلطانعلی این شهرستان خدمات رسانی کند که سال گذشته نخستین مرحله اعزام آنان به منطقه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت امسال اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۳۰ مرداد تا ۹ شهریور و با اعزام ۱۵۰ نفر متشکل از ۴۵ نیروی درمانی، ۶۵ نفر در تیم فرهنگی، ۱۵ نفر در تیم عمرانی و ۱۰ نفر در تیم کارآفرینی و بقیه در تیم های پشتیبانی انجام می شود که با حضور در منطقه، خدمات مختلف درمانی، فرهنگی، توانبخشی و کارآفرینی را به مردم ارائه می‌دهند.

وی گفت: سال گذشته هزار و ۱۰۰ نفر از مردم دهستان سلطانعلی توسط کادر درمانی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران ویزیت شدند که امسال پیش بینی می شود این آمار به هزار و ۲۰۰  برسد.

مسئول قرارگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهارداشت: امسال با توجه به گسترش سطح ارائه خدمات، قرار است متخصصان گوش حلق و بینی و جراحی داخلی، تیم توانبخشی و داروسازی و در کنار آنان تیم آزمایشگاه به مردم ۱۲ روستای دهستان سلطانعلی خدمات بدهند و در بحث بیماری سالک که در منطقه زیاد است نیز به صورت ویژه کار پیشگیری و آموزش فردی با مراجعه خانه به خانه انجام شود.

رسولی افزود: تیم های عمرانی هم طرح بهسازی تعدادی منزل مسکونی را انجام می دهند و تیم های کارآفرینی نیز در دو روستای امیدآباد و امیدیه آموزش قالی‌بافی را دارند و همچنین تیم های فرهنگی از جمله ۹ روحانی برنامه های مختلف را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کنند.

سیدیحیی قاضوی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص تقویت فعالیت گروه‌های جهادی گفت: گروه‌های جهادی فعالیت بی منت با هدف کمک به محرومان انجام می دهند و سپاه شهرستان از ابتدا تا پایان خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنار آنان قرار دارد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این نشست بیان کرد: کمک به روانسازی فعالیت گروه‌های جهادی جزو اولویت های اصلی دولت است و مدیران دستگاه‌های مختلف در حد توان باید برای اجرای بهتر برنامه های آنان همکاری داشته باشند.

به گزارش ایرنا دهستان سلطانعلی بخش مرکزی گنبدکاووس با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت دارای ۲۸ روستا است که گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۳۰ مرداد تا ۹ شهریور در ادامه خدمات رسانی سال گذشته برای مردم ۱۲ روستا برنامه های مختلف اجرا می کند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی توسعه روستایی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود