Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز شنبه در سومین کمیسیون مدیریت اجرایی راه های استان که با حضور رییس پلیس راه کشور برگزار شد، با اشاره به حجم ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج، تصریح کرد: اگرچه با پایان عملیات ۲ خطه شدن خط آهن قزوین - تهران بخشی از ترافیک این محور از جاده به ریل منتقل می شود اما لزوم ادامه مترو هشتگرد به قزوین با توجه به حجم بالای سفرها، در این استان ضروری به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه بیشتر تردد وسایل نقلیه در این استان جنبه گردشگری و توریستی داشته و اینکه متاسفانه در مقصد گردشگری کشور ما همیشه یک مبدا و یک مقصد در سفر لحاظ می شود، مسافران هیچ بهره ای از مواهب خدادادی بین راه نمی برند و همین مساله احتمال بروز تصادف به دلیل خستگی رانندگان را افزایش می دهد.
 وی تصریح کرد: امروزه ما در باریک ترین و پرپیچ و خم ترین جاده های کشور در حالی شاهد وقوع تصادفات و تلفات جاده ای هستیم که با وجود جاده های خطرناک تر از ما در سایر کشورها، هیچ حادثه ای در آنها به وقوع نمی پیوندد و علت آن نیز اجتناب در رسیدن فوری به مقصد و همچنین بازدید از نقاط مختلف در طول سفر از سوی مسافران است.
 استاندار قزوین ادامه داد: زمانی عوامل پلیس راه با کمین در طول راه های ارتباطی اقدام به اعمال قانون برای متخلفان رانندگی می کردند در حالی که این عمل علاوه بر عصبانیت رانندگان، آنان را وادار به تخلفات رانندگی بیشتر در طول سفر می کرد.
 زاهدی یادآور شد: اگرچه رفع بخشی از مشکلات جاده ای برعهده دستگاه های ذیربطی است که باید با اعتبارات داخلی و ملی نسبت به آن اقدام کنند اما بخش دیگری از مشکلات پلیس از جمله تامین خودروهای مناسب به علت محدودیت های مالی و قانونی استانی، باید از سوی مرکز مرتفع شود.
 استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تعامل خوب بین دستگاهی در این استان طی سال های گذشته باعث شده تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات حمل و نقل و ترافیکی، شاهد کاهش وقوع تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک جاده گردشگری مترو مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود