Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور با بیان اینکه تا پایان مرداد تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل تمام می‌شود، گفت: برای ثبت مدارس آسیب دیده از سیل در سامانه سجاد تا ۲۰ مرداد فرصت داده بودیم که این زمان تا ۳۱ مرداد تمدید شد. تاریخ انتشار: 14:28 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۲۶۰ مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین بازه زمانی جهت تعمیر منازل مسکونی خسارت دیده کشور در سیل فروردین ماه بیان داشت: با توجه به اینکه مهمترین اولویت، تعیین سرپناه برای مردم بود خوشبختانه در گزارشی که روز سه‌شنبه نماینده بنیاد مسکن در این باره ارائه کرد، بسیار امیدوار کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تا پایان مردادماه تعمیر واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل در کشور تمام می‌شود. مراحل ساخت منازل مسکونی در سایر استان‌های خسارت دیده از سیل نیز به سرعت پیش می‌رود؛ امیدواریم در زمان‌بندی خاص خود، این اقدام را هم به پایان برسانیم.

معاون وزیر کشور درباره همکاری بانک‌ها با مردم در پرداخت تسهیلات و وام‌های بلاعوض در مناطق سیل‌زده و گله‌هایی که در این زمینه وجود داشت، عنوان کرد: در ابتدای امر، یکی از مسائلی که پیشرفت تعمیر واحداث بنا‌ها در مناطق سیل‌زده را کند کرده بود، نحوه همکاری بانک‌ها بود که خوشبختانه با جلسات فشرده‌ای که در قرارگاه داشتیم، این مشکلات رفع شد.

جمالی تژاد در پاسخ به سوال که مدارس در مناطق سیل‌زده در مهرماه سال جاری آماده تحویل هستند، گفت: برای تعمیر و احداث مدارس، باید میزان خسارات در سامانه سجاد ثبت می‌شد که این اقدامات صورت گرفته است. خوشبختانه خیرین هم کمک‌های خوبی برای بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده داشتند و حضور پررنگ آن‌ها خیلی از مشکلات را حل کرد. در عین حال وزارت نفت هم کمک‌هایی داشت.

وی توضیح داد: برای ثبت مدارس آسیب دیده از سیل در سامانه سجاد تا ۲۰ مردادماه فرصت داده بودیم که این زمان تا ۳۱ مرداد تمدید شد تا اگر در جایی مدارسی مانده‌اند که نیاز به بازسازی دارند، آن‌ها نیز در سامانه ثبت شوند و خسارات‌شان پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور مناطق سیلزده منازل مسکونی پرداخت وام و تسهیلات وزارت نفت خیرین در امر مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»