Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@07:55:12 GMT

هافبک پیشین یوونتوس در مسیر پیوستن به برشا

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۶۰۲

هافبک پیشین یوونتوس در مسیر پیوستن به برشا

خبرگزاری میزان- هافبک فصل گذشته زنیت سن‌پترزبورگ در آستانه بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا است. تاریخ انتشار: 15:28 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۳۲۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس ادعای رسانه‌های ایتالیایی کلودیو مارکیزیو هافبک پیشین یوونتوس در حال بازگشت به سری A و تیم برشا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک ۳۳ ساله سپتامبر سال ۲۰۱۸ بعد از ۲۵ سال حضور در یوونتوس (با احتساب حضور در رده‌های پایه) به علت چند فصل نیمکت‌نشینی تصمیم به ترک تورین گرفت و به زنیت سن‌پترزبورگ روسیه منتقل شد، اما فقط ۱۵ بازی برای این تیم در لیگ برتر روسیه انجام داد و تابستان امسال پس از فسخ قرارداد با این تیم به دوران کوتاه مدت حضورش در روسیه پایان داد و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

دو شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» و «اسکای ایتالیا» گزارش دادند باشگاه برشا قراردادی دو ساله به ارزش یک میلیون یورو در سال به اضافه پاداش‌های درنظرگرفته شده به مارکیزیو پیشنهاد داده‌اند، اما این بازیکن برای هر فصل دستمزدی معادل ۲.۵ تا ۳ میلیون یورو می‌خواهد.

برشا در حال حاضر در آستانه امضای قرارداد با ماریو بالوتلی دیگر بازیکن آزاد ایتالیایی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس مارکیزیو میزان لیگ برتر زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس