Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف تعداد زیادی قطعات یدکی خودرو و لوازم آشپزخانه احتکاری به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان نیشابور خبر داد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیشابور در پی یک سری تحقیقات گسترده میدانی به اطلاعاتی در خصوص دپو مقادیر زیادی کالای احتکار شده در 2 انبار بزرگ در حاشیه شهر نیشابور دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انبار بزرگ احتکار لاستیک در یزد کشف شد/جاسازی 1000 حلقه لاستیک خودروهای سنگین و سبک در خانهموج مردمی مطالبه تصویب مالیات بر احتکار مسکنکشف بیش از 3 هزار تن برنج و حبوبات احتکاری در مشهد

وی افزود: کارآگاهان پلیس با شناسایی این مکان‌ها با کنترل نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از این انبار‌ها 80 هزار عدد لوازم یدکی خودرو و 3 هزار عدد لوازم آشپزخانه و بلوریجات احتکار شده را کشف کردند.

سردار تقوی با اشاره به دستگیری 4 سودجو در این زمینه و معرفی این افراد به مراجع قضائی تصریح کرد: ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورده شده است.

انتهای پیام/ ت

R41347/P1336/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی