Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس، قراردادهای خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کردند. پس از اینکه گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، قرارداد خود را با این باشگاه در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرد، سایر اعضای این تیم هم برای ثبت قراردادهای خود در هیئت فوتبال تهران حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواکین و اینیگیو والنسیا مربیان تیم پرسپولیس و بشار رسن، وحید امیری، امیرحسین بیات، امیر روستایی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، محمد نادری و فرشاد احمدزاده، بازیکنانی بودند که قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کردند. همچنین پس از اینکه چند روز پیش برخی از خبرنگاران، قرارداد بازیکنان استقلال را رویت و رقم قرارداد آن را رسانه‌ای کردند، اعضای تیم پرسپولیس کارهای مربوط به قرارداد خود را در اتاقی بسته انجام دادند و تنها برای امضای نهایی به سالنی که خبرنگاران نیز در آن حضور داشتند، می‌آمدند.

- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه فجر سپاسی شیراز از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت یکسال حق آموزش فرشید اسماعیلی در حق خواهان محکوم شد. در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن کمیته با تکلیفی مواجه نیست. همچنین خواسته خواهان درخصوص دریافت حق آموزش برای فصل 93-92 تا 94-93 با توجه به اینکه بازیکن در این زمان مشغول انجام خدمت مقدس سربازی بوده، رد می گردد. در پی شکایت مرتضی صادقی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 8 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

- در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر، وضعیت بازیکن شماره 8 تیم پرسپولیس با این باشگاه هنوز به صورت کامل مشخص نشده است. در حالی که زمان زیادی تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر نمانده است، اما وضعیت احمد نوراللهی با تیم فوتبال پرسپولیس هنوز به صورت کامل مشخص نشده است.  نوراللهی که با پیشنهادهایی از برخی از تیم‌های خارجی روبرو شده تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و در حالی که ایرج عرب، مدیرعامل این باشگاه با همه بازیکنان کار تمدید قرارداد را انجام است اما با نوراللهی هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده و این مساله آینده این بازیکن را در جمع سرخ‌پوشان با ابهام روبرو کرده است. از طرف دیگر این بازیکن بخش نسبتا زیادی از مطالبات مالی فصل گذشته خود را از پرسپولیس نگرفته و این مسائل هنوز درباره نوراللهی مبهم مانده است.

- امید ابراهیمی از آن دست نام هایی است که بعد از کنار گذاشته شدن از باشگاه الاهلی قطر در سبد خریدهای تابستانی چند باشگاه متمول داخلی قرار دارد. یکی از این باشگاه ها شهر خودرو مشهد نام دارد که با توجه به حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از نماینده های ایران سعی در بستن تیمی پرستاره دارد. در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی در قبال مذاکرات این باشگاه با ستاره ملی پوش و سرشناس فوتبال ایران به گوش رسید، فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه با تایید مذاکرات اولیه پیوستن امید ابراهیمی به شهرخودرو را اتفاقی کاملا محسوس قلمداد و از مذاکرات نهایی با این بازیکن تا روز سه شنبه خبر داد. حمیداوی در یکی از برنامه های تلویزیونی با اشاره به شایعات جذب ابراهیمی گفت:« امید تا آن جا که ما خبر داریم تا روز دوشنبه نشستی با باشگاه الاهلی خواهد داشت تا در قبال آینده خود کسب تکلیف کند. اگر این بازیکن بتواند از الاهلی جدا شود و بازیکن آزاد قلمداد شود ما روز سه شنبه با او نشست نهایی را برگزار و تلاش می کنیم تا با او قرارداد ببندیم». علاوه بر شهر خودرو مشهد از باشگاه سپاهان اصفهان هم به عنوان دیگر مشتری اصلی امید ابراهیمی نام برده می شود که باید منتظر ماند و دید در این رقابت مشهدی ها برنده می شوند یا امیر قلعه نویی که کاشف اصلی امید در فوتبال ایران نیز محسوب می شود.

- کمیته مسابقات سازمان لیگ، اسامی محرومان از فصل گذشته را اعلام کرد. به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان  از فصل گذشته که  در این فصل محروم هستند به شرح زیر اعلام شد:
احسان قهاری، فراز امامعلی، عزیز معبودی (اخراج(
فراز امامعلی ( یک جلسه انضباطی + یک جلسه اخراج)
علیرضا بیرانوند، جلال امیدیان، کی روش استنلی، سروش رفیعی، امیر قلعه نویی، میگوئیل تکسیرا،  سیاوش یزدانی، آرمان قاسمی، لاشا توتادزده، علیرضا منصوریان ( یک جلسه انضباطی).

- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور در هیأت فوتبال تهران، قرارداد خود را به ثبت رساند. به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون امروز همراه با دستیاران خارجی خود در هیأت فوتبال استان تهران حضور پیدا کرد تا قرارداد خود را در این هیأت ثبت کند. قرارداد سرمربی پرسپولیس لحظاتی قبل در دفتر هیأت فوتبال به ثبت رسید و قراردادهای خوآگین و اینیگو والنسیا نیز به ثبت می‌رسد. امروز با حضور محمد امام‌وردی، مدیر امور ورزشی باشگاه، قرار است تعدادی دیگر از اعضای کادر فنی، سرپرستی و بازیکنانی که برای فصل جدید قرارداد بسته‌اند با حضور در هیأت فوتبال، قراردادهای خود را ثبت کنند.

- قرعه‌کشی مرحله اول جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 99-98 برگزار شد. به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم قرعه کشی مرحله اول جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 99-98 با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ، امیر حسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، امیرحسین فراهانی مسئول مسابقات لیگ دسته سه و نمایندگان تیم‌های قهرمان استانی برگزار شد. فتاحی در این مراسم اظهار داشت: مرحله اول قرعه کشی جام حذفی با حضور قهرمان 33 استان و یک تیم از خرمشهر به مناسبت نامگذاری مسابقات برگزار می‌شود که امسال نماینده خرمشهر آمادگی خود را  برای حضور در این رقابت ها اعلام نکرد. وی افزود: بازی‌های مرحله اول روز جمعه اول شهریور برگزار می‌شود و مسابقات این مرحله به جهت کمک به تیم‌ها از نظر رفت و آمد به 6 منطقه استان‌های همجوار تقسیم شد.
بر اساس قرعه کشی انجام شده مسابقات به شرح زیر برگزار می‌شود:
منطقه یک:
شهید اورکی اسلامشهر- پاراگ تهران
دریای حربده محمود آباد- نماینده سمنان
منطقه دو:
نماینده کردستان – رعد محلات مرکزی
مهرگان دره شهر ایلام – ذوب فلزات همدان
منطقه سه:
رضوانی اصفهان – پیام دزپات اردل
سوهان محمد قم – اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد
منطقه چهار:
سفیر نوین آبیک قزوین- سردار جنگل دوراب زرین
شهرداری خدا بنده زنجان – شهرداری بیله سوار
منطقه پنج:
هیات فوتبال ایرانشهر – طلای سرخ قائنات
شهرداری بردسکن خراسان رضوی- شهرداری ریگان کرمان
منطقه شش:
استقلال نوین ماهشهر-سیراف کنگان بوشهر
عقاب شیراز- ملوان کیش
قرعه کشی مرحله دوم مسابقات روز دوم شهریور با حضور تیم‌های لیگ دسته دوم و تیم‌های صعود کرده از مرحله اول برگزار خواهد شد. مسابقات این مرحله روز شنبه 9 شهریور 98 برگزار می‌شود.
قرعه کشی مرحله سوم یکشنبه 10 شهریور با حضور تیم های لیگ دسته اول و تیم های صعود کرده از مراحل قبل برگزار می‌شود و مسابقات این مرحله در روزهای 15 و 16 شهریور برگزار خواهد شد.
مرحله چهارم مسابقات جام حذفی با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کرده از مراحل قبل در روزهای 31 شهریور و اول مهر برگزار خواهد شد.

- سرانجام میلیچ راهی ایفمارک شد. مدافع کروات مدنظر باشگاه استقلال صبح امروز برای انجام تست‌های پزشکی در مرکز ایفمارک حاضر شد. به نقل از سایت باشگاه استقلال، هروویه میلیچ، مدافع مدنظر آبی ها صبح امروز (شنبه) ابتدا MRI خود را زیر نظر پزشکان باشگاه انجام داد و در ادامه با حضور در ایفمارک  تست‌های مورد نظر کادر پزشکی را سپری می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرخودرو امید ابراهیمی میلیچ مرکز ایفمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی صبح یکشنبه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حامی‌ترین عزیز برای آموزش و پرورش است و در فرمایش‌های متعدد از جمله دیدار اخیر با معلمان، نکات مبسوط و کاربردی را بیان کردند.

وی افزود: ایشان فرمودند همه جامعه مکلف هستند که از معلم و آموزش و پرورش حمایت کنند، زیرا حال جامعه بستگی به حال مدرسه دارد. مدرسه امروز نماد آینده جامعه است و نبض جامعه به دست آموزش و پرورش و مدارس زده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه عملکرد برخی مسئولان در این حوزه بسیار مهم است، تصریح کرد: اشتباهی که در برخی ادارات و سازمان‌ها صورت می‌گیرد نگاه به آموزش و پرورش به مانند یک اداره دیگر است، رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند این تصور اشتباه است.

وی ادامه داد: اگر نگاه به آموزش و پرورش اولویت اول باشد به لطف خداوند، مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات فرهنگ ساز در حوزه آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: طرح سپاس معلم در دو سال اخیر در آموزش و پرورش استان اصفهان اجرا شد. این طرح به پیشنهاد ما به صورت ملی در حال اجراست و براساس آن سایر نهادها و ادارات به محوریت فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌ها در مدارس حضور یافته و جلسات تجلیل توسط آنان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش افزود: رئیس جمهور اهتمام ویژه‌ای به این حوزه دارد و شورای عالی آموزش و پرورش که ۱۰ سال بدون حضور رئیس جمهور برگزار می‌شد، در دو سال اخیر با حضور رئیس جمهور تشکیل و تصمیم‌های خوبی در آن اتخاذ می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از خروجی‌های این جلسات، اجرای رتبه بندی معلمان بود که با رفع بسیاری از اشکالات شروع خوبی در این زمینه داشتیم. دیگر خروجی این جلسات نیز استخدام نیروهای جدید بود که در دو سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار نفر به عنوان نیروی تازه نفس با نگاه ویژه به کیفیت آموزش و گزینش وارد آموزش و پرورش شدند.

وی با اشاره به افزایش ورودی دانشگاه فرهنگیان در دو سال اخیر گفت: کاهش چشمگیر ورودی‌ها در سایه بی توجهی به دانشگاه فرهنگیان سبب ایجاد یک ابر چالش برای آموزش و پرورش شده بود. با تلاش‌های صورت گرفته عدد پایه به ۲۵ هزار نفر و امسال به ۳۰ هزار نفر رسید.

ابراهیمی با اشاره به تجلیل از معلمان فداکار اظهار کرد: در پی یک ایده استانی، هزاران نفر از معلمانی که از منظر دانش‌آموز و خانواده‌ها، فداکاری شاخصی داشتند براساس یک فراخوان به ما معرفی شدند. به عنوان مثال معلمی داریم که ۱۵۴۰ کودک کار را به عرصه تعلیم و تربیت بازگردانده و این دانش آموزان امروز جز فارغ‌التحصیلان موفق هستند. در همین راستا از تعدادی از این معلمان شاخص به نمایندگی از هزاران نفر، تجلیل خواهیم کرد.

کد خبر 6096903

دیگر خبرها

  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی