Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:51:38 GMT

گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشیقلار در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۵۹۴

گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشیقلار در تبریز

همزمان با عید سعید غدیر خم، سی و یکمین گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشقیلار در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، سی و یکمین گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشیقلار دوشنبه(28 مرداد) به مناسبت عید سعید غدیرخم، به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، در این گردهمایی که با حضور اساتید، هنرمندان و علاقمندان ادبیات و موسیقی عاشقی برگزار می‌شود، از هنرمند پیشکسوت موسیقی عاشقی، استاد عاشیق آیت قنبری نیز تجلیل می‌شود.

اشاعه ارزش‌های دینی و انقلابی در قالب موسیقی، صیانت از موسیقی‌های اصیل و ارزشی در حوزه فولکلور و موسیقی ملی ایران، تلاش در تثبیت جایگاه موسیقی‌های فاخر و معرفی این هنر و فرهنگ ارزشمند و اصیل ایرانی در میان خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان جامعه و تعامل با هنرمندان موسیقی استان‌های همجوار و کشورهای همسایه از اهداف اصلی حوزه هنری آذربایجان شرقی در اجرای برنامه‌های موسیقی است.

گفتنی است، این گردهمایی دوشنبه هفته جاری از ساعت 17 در فرهنگسرای الغدیر واقع در تبریز، بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی برگزار می‌شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه عید غدیر دعای عرفه خبرگزاری شبستان امام جمعه عاشیقلار عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: ما نیز شعار حوزه جوانان را اقدام و عمل در راستای شعار سال قرار دادیم و تمرکز ما عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌های ملی و موثر در حوزه جوانان است که امیدوارم در این راستا اقدامات شاخصی که می‌تواند دستاوردی داشته باشد و هر فکر و ایده و الگویی که فکر می‌کنید می‌تواند موثر باشد را پشنهاد دهید.

کلهر همچنین به بهره گیری از الگو‌ها و روش‌های مثبت و موثر در حوزه جوانان در همه دوره‌ها تاکید کرد و افزود: باید این الگو‌ها را به اشتراک بگذاریم و با رفع اشکالات و تقویت آنها کمک کنیم این اتفاق پر ثمر باشد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همایش ۳ روزه مسوولان امور جوانان کشور در حالی با حضور ۳۱ استان،۴ مدیرکل امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و ۲ معاون وزیر از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت در مشهد در حال انجام است.

تاج فیروز افزود: ارتقای دانش و ایجاد مفاهمه کلان ملی در باب برنامه ریزی امور جوانان در چارچوب استقرار نظام برنامه محور تحول آفرین، با قابلیت پایش عملکرد و پاسخ گویی به انتظارات و مطالبات متنوع، گسترده و به حق جوانان در ایجاد همگرایی، بهره گیری از خرد جمعی، تبادل تجربیات موفق زیسته و دانش اندوزی مدیریتی، معرفی طرح‌های الگویی و موفق بویژه با اولویت مهارت آفرینی اشتغال جوانان، ازدواج، توسعه مشارکت‌های مدنی، اجتماعی و اقتصادی آنان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»