Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی دهگلان از کشف بیش از ۱۵ میلیارد ریال گندم و کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 16:37 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۳۵۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "کامبیز رستم نیا" دراین باره گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان مبنی بر اینکه فردی در یک انباربه صورت دپو اقدام به احتکار گندم و کود شیمیایی کرده است، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مورد نظریک هزار و ۲۰۰ کیسه کود شیمیایی و ۹۰ تن گندم شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق احتکار دپو پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری واقع در شهر اصفهان ۳۵ میلیارد ریال انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف و توقیف کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پرونده متهم برای بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر