Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@14:03:53 GMT

افزایش ۱۰۰ دلاری نرخ طلا در یک ماه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۸۰۹

افزایش ۱۰۰ دلاری نرخ طلا در یک ماه

با تقویت ارزش بازارهای بورس و ارزش دلار، قیمت طلا در معاملات روز جمعه، آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت اما نگرانی‌ها در مورد کند شدن رشد اقتصادی و نبود شفافیت در مورد جنگ تجاری آمریکا و چین سبب شد تا این فلز گران‌بها سومین هفته افزایشی را ثبت شد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۹.۷۷ دلار کاهش ۱۵۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۲ دلار فروخته شد اما طی هفته گذشته بیش از یک درصد افزایش یافت.

شاخص دلار که ارزش این ارز را در برابر سبدی از ارزهای بین‌المللی می‌سنجد، ۰.۱ درصد افزایش یافت.

ارزش طلا از ابتدای ماه جاری میلادی تاکنون در بحبوحه افت ارزش اوراق قرضه جهانی و تشدید تنش‌ها بیش از ۱۰۰ دلار افزایش یافته است.

در اوایل هفته گذشته، برای نخستین بار در ۱۲ سال گذشته، ارزش اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا کمتر از اوراق دو ساله این وزارتخانه شد.

سرمایه‌گذاران بر ضیافت سالانه فدرال رزرو در این هفته تمرکز کرده‌اند که سرنخ هایی در مورد سیاست‌های این بانک به دست خواهد داد.

۲۲۶۲۳۱

کد خبر 1290494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چین رشد اقتصادی سکه و طلا بازار طلا و ارز بازار جهانی طلا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال مجلس دهم استان آذربایجان شرقی بازار طلا و ارز سرگرمی نفتکش استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین

رئیس کل بانک مرکزی از ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به 24 درصد کاهش یافته بود، در فروردین به 23 درصد رسیده است. 

او تأکید کرد: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته 33 درصد بود، تا 16 فروردین امسال به 16 درصد کاهش یافته است. 

فرزین البته این را هم گفت که در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان