Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:07:32 GMT

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۶۸۳۷

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی منصوب شد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در حکمی حسن نگین تاجی را به سمت رئیس کل جدید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حجت‌الاسلام غلام رضا مزارعی از حردادماه 94 تاکنون عهده دار مسئولین رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بوده که با حکم آیت الله رئیسی جای خود را به حسن نگین تاجی می‌دهد.

اقدامات اخیر قوه قضائیه فضا را برای رانت‌خواران ناامن کرده استمعاون قوه قضائیه در کردستان: سامانه ثبت اموال مسئولان 2 هفته آینده راه‌اندازی می‌شودرئیس قوه قضائیه: زیرمجموعه‌های دولتی واگذارکننده امتیاز به بخش خصوصی تحت نظارت قرار گیرند / فساد اداری در کردستان را ویژه پیگیری کنید

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان و فعالیت در دادسرای انتظامی قضات را در کارنامه خود دارد و روز پنجشنبه 31 مردادماه با حضور محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه به صورت رسمی جایگزین حجت‌الاسلام مزارعی می‌شود.

انتهای پیام/ن

 

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد