Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت کمیته تالیف کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت:با همکاری نویسندگان استان بوشهر، ۵۰ عنوان کتاب در وصف شهدا ویژه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر منتشر می‌شود. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فاطمه کرمپور ظهر امروز در نشست ستاد کنگره سرداران و2000 شهید استان بوشهر با بیان اینکه این کنگره بر اساس برنامه‌ریزی دی‌ماه امسال برگزار می‌شود اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس حضور مهم و موثری در عملیات‌ها داشتند که تقدیم بیش از 2100 شهید افتخار استان بوشهر در عرصه جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر تبیین نقش مهم و موثر رزمندگان استان بوشهر در 8 سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: شهدا و رزمندگان استان بوشهر در عرصه مبارزه با دشمنان و عملیات‌های گوناگون شاخص هستند که باید این ویژگی‌ها به جامعه به خصوص نسل جوان تبیین و معرفی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نخستین کنگره سرداران و 2000 شهید استان 14 سال پیش برگزار شد افزود: امسال برای دومین بار این کنگره به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا دفاع مقدس برگزار می‌شود که برنامه‌های ویژه‌ای برای ماندگاری این کنگره در جامعه تهیه و تدوین شده است.

کرمپور با بیان اینکه چاپ و نشر کتاب اثرگذاری بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌ها در ماندگاری آن دارد خاطر نشان کرد: برای تالیف کتاب فاخر شهداء  برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده که اکنون برنامه‌های آن در دست تهیه و تدوین است.

وی، از نشر و تهیه 50 عنوان کتاب با مهر کنگره سرداران و 2000 شهید استان خبر داد و افزود: با همکاری نویسندگان استان بوشهر، 50 عنوان کتاب فاخر و ارزشمند در وصف شهدا ویژه کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر منتشر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه نشر مطبوعات و کتاب در کشور دارای سابقه طولانی است افزود: با هماهنگی انجام شده موزه مطبوعات جنوب کشور در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مستند شهدای استان بوشهر تهیه و تدوین می‌شود کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با 7 اجلاسیه آغاز می‌شود کمیته‌های 20 گانه کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تشکیل شد

کرمپور با بیان اینکه کتاب در وصف شهدا پرمحتوا و ارزشمند است تاکید کرد:  استان بوشهر شهدای شاخصی همچون رئیسعلی دلواری، نادر مهدوی، شهدای عملیات‌های دریایی و زمینی و مناطقی همچون خارگ مقاوم دارد که نشان از جایگاه این استان در عرصه مقاومت و مبارزه با دشمنان و متجاوزان است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند


آقای اسماعیل جانعلی پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: بخش خارجی نمایشگاه کتاب تهران با حضور بیش از ۵۰ ناشر به صورت مستقیم و کتاب‌های صد ناشر در قالب اعطای نمایندگی جدیدترین آثار منتشر شده در جهان را عرضه می‌کند.
وی گفت: بررسی و ارزیابی کتاب‌ها از ماه‌ها قبل شروع شده که پس از تسهیل ورود کتاب‌ها از مبادی گمرکی، غرفه‌ها به ناشران تحویل شد.
مدیر کمیته ناشران خارجی گفت: ناشران خارجی از ۱۵ کشور به صورت مستقیم حضور دارند و برخی دیگر در بخش بین الملل نمایشگاه به ارائه محصولات خود پرداخته اند.
آقای جانعلی پور افزود: ما تلاش کردیم این کتاب‌ها از میان آثار منتشر شده ده سال اخیر باشد و کتاب‌های جدیدتر که در پنج سال گذشته منتشر شده است تخفیف بیشتری دارد.
وی گفت: کتاب‌های جدیدی که در بخش مجازی ارائه می‌شود نیز از یارانه بیشتری برخودار است.
نمایشگاه کتاب در این دوره با ارائه بیش از پنجاه هزار عنوان کتاب در بخش خارجی نسبت به دوره قبل برگزاری آثار بیشتری ارائه کرده است.
دو شب گذشته نیز ۲۴ تن کتاب از کشور‌های عربی به نمایشگاه کتاب رسیده است.
سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند