Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: تا زمانیکه حضرت علی(ع) در جامعه ما تجلی الهی پیدا نکند ظهور حضرت نیز اتفاق نمی‌افتد و این تجلی بسط و گسترش ولایت حضرت علی(ع) در کف جامعه و خانواده‌هاست. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت‌الله کاظم صدیقی امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: زمانی، افرادی از مناطقی در ایران به امام هادی(ع) مراجعه و سئوالاتی در امور مختلف فقهی و اجتماعی مطرح کردند که حضرت فرمودند جناب عبدالعظیم حسنی نماینده ما و قول او و کلام او، قول ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وجود شخصیت گرانبهایی چون عبدالعظیم حسنی از افتخارات شیعه و ما ایرانی‌هاست و سخن امام هادی(ع) تثبیت کننده و موید نقش مرجعیت شیعه در طول تاریخ است.

آیت‌الله صدیقی درباره عید غدیر و شخصیت صاحب این روز نیز گفت: طبق آیه مباهله، امیرالمومنین(ع) نفس و حقیقت پیامبر اکرم(ص) است بنابراین اکمال دین اسلام، در گرو معرفی علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) به عنوان وصی رسول خداست و روز غدیر، روز تجلی این اتفاق پربرکت و عظیم است.

وی ادامه داد: شیعه امیرالمومنین شدن نیازمند هدایت و جذبه الهی و همراهی باطنی خود فرد است که اگر این نباشد، با اتکا به علم و دانش، هیچ فردی اهل رستگاری و فلاح نخواهد شد.

«غدیر» فرصتی جهت تعمیق در فرهنگ شیعه و ولایتمداری استسمنان| آزادگان در پیروی از ولایت‌ جلودار هستندکتابگردی با سه «علی» در دهه ولایت + عکس

امام جمعه موقت تهران گفت: تا حضرت علی(ع) در جامعه ما تجلی الهی پیدا نکند ظهور حضرت حجت‌ابن‌الحسن(ع) نیز اتفاق نمی‌افتد و این تجلی الهی، یعنی بسط و گسترش ولایت امیرالمومنین(ع) در کف جامعه و در بین خانواده‌ها که تحقق این امر مهم، تکلیف را بر همه ما دوست‌داران این حضرت سنگین می‌کند.

در ادامه نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز شایسته خواندن خدمات بنیاد بین‌المللی غدیر در کشور و استان فارس، گفت: مدیران در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته‌اند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام گفت: همه باید تلاش کنیم تا عید غدیر، هر سال با شکوه تر و مردمی تر از سال قبل برگزار شود و حب امیرالمومنین و ولایت او، روز به روز در جامعه گسترش بیشتری یابد و برکات بیشتری از خود برجای بگذارد.

استاندار فارس نیز گفت: شیراز شهر فلاسفه، ادبا و شعرا محسوب شده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، سومین حرم اهل بیت است.

عنایت الله رحیمی با اشاره به اینکه شیراز افتخار دارد در بزرگداشت عید غدیرخم، قدم‌های خوب و بزرگی برداشته است، گفت: استان فارس از آرامش و هماهنگی لازم در زمینه های مختلف برخوردار است و امیدواریم که در سایه این آرامش هر روز مشکلات مردم کمتر و توسعه استان بیشتر شود.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند