Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مسابقات انتخابی پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های استان برای اعزام به مسابقات کشوری روز گذشته ۲۵ مرداد ماه با شرکت ۱۳۰ شرکت کننده در قالب ۱۳ تیم در سالن ورزشی انقلاب فارسان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در اوزان ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰ و ۱۰۰ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

باشگاه‌های جوانمرد بابا حیدر، عمان سامان و امین فرخشهر در رده سنی نوجوانان و المپیک فارسان المپیک و امین فرخشهر در رده سنی جوانان به ترتیب موفق به کسب مقام نخست تا سوم شدند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های سناتورشهرکرد، عمان سامان و پوریای ولی فارسان و در رده سنی پیشکسوتان باشگاه‌های آزاد شهرکرد٬ نامداران و پوریای فارسان به ترتیب مقام نخست تا سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

کد خبر 4694941

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد وزنه برداری روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد