Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت بیان کرد: موضوع استخراج رمز ارزها که معروف‌ترین آنها بیت کوین است، عملاً به عنوان یک واحد تولید صنعتی در آیین‌نامه اجرایی دولت تصویب شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، کیوان گردان گفت: وزارت نیرو دستورالعمل نحوه تامین برق و چگونگی محاسبه آن را برای استخراج بیت کوین و یا سایر رمز ارزها مصوب و ابلاغ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمز ارزها یک کالای صادراتی محسوب می‌شوند

وی با اشاره به نظر بانک مرکزی در خصوص خرید و فروش رمز ارزها، بیان کرد: از نظر بانک مرکزی خرید و فروش رمز ارزها در داخل کشور ممنوع است و رمز ارزها یک کالای صادراتی در واقع محسوب می‌شوند که باید از طریق صادرات به فروش برسند و میزان ارز به دست آمده از صادرات نیز در سامانه نیما به ثبت برسد.

داخلی‌سازی تجهیزات پزشکی وارداتی در دستور کار است

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص موضوع تجهیزات پزشکی نیز گفت: سالانه ۲.۵ میلیارد دلار گردش مالی تجهیزات پزشکی به کشور است و یکی از حوزه‌هایی که برای ساخت داخل باید پایلوت شود، همین حوزه تجهیزات پزشکی است که موضوع شناسایی نیازها و تجهیزات برای داخلی‌سازی را در دستور کار داریم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خانواده ظفرکش ، وراث مرحوم حاج ولی نخودفروش سلماسی و مرحومه حاجیه خانم صدف نخودفروش سلماسی از خیرین نیک  اندیش سلماس در استان آذربایجان غربی ، در یک عمل خداپسندانه و بشردوستانه، ۲ دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا کردند .

 این تجهیزات با هدف استفاده امانی متقاضیان و بیماران نیازمند به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر به جمعیت هلال احمر شعبه سلماس استان آذربایجان غربی اهدا گردید.

دیگر خبرها

  • ۳ عنوان کتاب حوزه صنعت نفت رونمایی می‌شود
  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • پیش‌بینی برداشت ۳۲۰هزار تن کلزا در کشور/هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!