Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شکاری مهاجم پیشین تیم فوتبال ذوب آهن بعد از جدایی از این تیم راهی روستوف و سپس روبین کازان روسیه شد. باشگاه ذوب آهن به دلیل آنچه که «فسخ غیر قانونی» این بازیکن عنوان شده بود، از وی به فیفا شکایت کرد و این شکایت بعد از دو سال هنوز در جریان و بررسی است.

شکاری به دلیل نارضایتی از شرایطش از تیم روبین کازان از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قصد داشت ابتدا به پرسپولیس برود که هشدارهای سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن مبنی بر احتمال محرومیت این بازیکن، مدیران پرسپولیس را از جذب این بازیکن منصرف کرد.

شکاری سپس راهی باشگاه تراکتور شد تا زیر نظر مصطفی دنیزلی کار کند. آذری حتی به مدیران تراکتور هم هشدار داده بود که ممکن است شکاری با رای فیفا محروم شود و این باشگاه نتواند از خدمات این بازیکن استفاده کند.

امروز سعید آذری سندی را در ارتباط با شکایت ذوب آهن علیه شکاری منتشر کرد و همراه با این سند اعلام کرد که پرونده شکایت از این بازیکن در مرحله نهایی است. تصویر منتشر شده مربوط به سیستم نقل و انتقالات فیفا است که در آن شکایت ذوب آهن از روبین کازان قید شده است.

کد خبر 4694959 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا شکاری تیم فوتبال تراکتورسازی سعید آذری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد آندره استراماچونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال تیم ملی والیبال ایران تکواندو کشتی فرنگی کشتی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری

در جریان سرکوب دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل در نوار غزه، نیروهای پلیس در دانشگاه آموری در ایالت جورجیا از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی استفاده کردند که این اولین بار طی یک هفته گذشته از شروع اعتراضات دانشجویی است.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، روز پنجشنبه دانشجویان آموری در اعتراض به ارتباطات این دانشگاه با نهادهای اسرائیلی و همچنین خشونت نیروهای پلیس علیه دانشجویان معترض، در محوطه این دانشگاه چندین چادر برپا کردند.

سازمان‌دهندگان این حرکت دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه، اعلام کردند: «هدف اصلی ما سازمان‌دهی چندین دانشگاه این ایالت و اعضای جامعه علیه پلیس و نسل‌کشی فلسطینی‌ها به دست امپریالیسم ایالات متحده است. ما خواستار این هستیم که تمامی دانشکده‌ها و مراکز آموزشی ارتباطات خود را با آپارتاید اسرائیل قطع کنند». این بیانیه همچنین دانشگاه آموری را به «همدستی منحصر به فرد در نسل‌کشی مردم فلسطین و نظامی‌سازی پلیس» متهم کرد و گفت که مبارزه معترضان علیه پلیس با مبارزه فلسطینی‌ها برای آزادی در یک راستا قرار دارد.

بر روی تابلوهایی که در اطراف این تجمع دیده می‌شد، شعارهایی همچون «اردوگاه همبستگی با غزه» نوشته شده بود. همچنین ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که دانشجویان به‌طور مسالمت‌آمیزی در اطراف اردوگاه جمع می‌شوند.

یکی از سخنرانان این تجمع اعتراضی گفت: «اینجا دانشگاه اموری است. کسانی که چرخ دنده‌های ماشین جنگی را چرب می‌کنند، فکر می‌کنند که با لفاظی‌های خود می توانند اقدامات جسورانه در آموری را از بین ببرند. آنها کاملا در اشتباه هستند». عکس‌ها و ویدئوهای دیگر نیز نشان می‌دهد که کیت روزنبلات، استاد دین و مطالعات یهودی در دانشگاه آموری، تابلویی را در دست گرفته که روی آن نوشته شده است: دانشجویان‌مان را رها کنید.

در بخشی دیگر از این تجمع، دانشجویان معترض مجسمه‌هایی از نوزادان را درست کردند که در پارچه‌هایی سفید پیچیده شده و با رنگ خون آغشته شده بود. این حرکت اعتراضی در واقع حمایت از ۱۳ هزار کودکی بود که بنا به اخبار رسمی، از ابتدای تجاوز اسرائیل به نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

پس از برپایی این اردوگاه‌ها، چندین افسر پلیس آموری و آتلانتا و همچنین افسران گشت ایالت جورجیا به محوطه دانشگاه وارد شدند. فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که افسران به زور و با خشونت تعدادی از دانشجویان را دستیگر می‌کنند. ویدئوی دستگیری نوئل مک آفی، رئیس بخش فلسفه دانشگاه نیز بارها در فضای مجازی منتشر شد.

روزنامه Emory Wheel که توسط دانشجویان اداره می‌شود، گزارش داد که افسران پلیس به سمت جمعیت دانشجویان گاز اشک‌آور پرتاب کردند. مجموعه مطبوعاتی جامعه آتلانتا که یک رسانه مستقل محلی است، اعلام کرد که علاوه بر گاز اشک آور، نیروهای پلیس از اسلحه‌های شوکر و گلوله‌های لاستیکی علیه معترضان استفاده کردند.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد، یکی از افرادی که خود را بلا معرفی کرد، گفت: «من دانشجوی ارشد در دانشگاه آموری هستم. امروز ما سعی می‌کردیم یک اردوگاه بسازیم، ما در کمال آرامش شعار می‌دادیم، اما ناگهان یک گشت گسترده از نیروهای پلیس به سمت ما حمله کردند. نکته عجیب این بود که دانشجویان رنگین پوست به طور قابل توجهی هدف حملات بیشتری قرار می‌گرفتند».

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن