Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-04@10:10:14 GMT

تداوم روند صعودی بورس تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۳۶۶

تداوم روند صعودی بورس تهران

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۴ واحدی عدد ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۶۶۷ واحد افزایش به رقم ۶۸ هزار و ۹۳۹ واحد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۹۰ هزار واحدی باقی ماند و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۲۹ هزار و ۷۰۷ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۸ واحدی به عدد سه هزار و ۴۵۲۶ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۸۸۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۵۹ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای اخابر، بورس و خودرو به ترتیب با ۲۰۹، ۱۹۱ و ۱۰۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای  پارس، رمپنا و فولاد به ترتیب با ۲۱۹، ۱۶۷و ۱۵۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز  وتجارت، خساپا، فولاد، ثنوسا و رمپنا پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

امروز در حالی شاهد فضای آرام معاملاتی  بورس تهران بودیم که تدپیکس با رشد اندک ۱۴ واحدی  رکورد جدید  ثبت کرد و عدد ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد را نشان داد. به گفته کارشناسان با وجود فضای مبهم تجارت بین الملل اما همچنان ظرفیت افزایش قیمت های جهانی وجود دارد و شاخص بورس تهران نیز به صعود خود ادامه می هد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شاخص بورس افزايش شاخص بورس شاخص کل بورس بورس تهران بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ،امروز پنجشنبه در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. 

طی روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز محتمل خواهد بود. 

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

 امروز پنجشنبه و فردا جمعه، در مناطق دریایی استان رگبار باران و احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود و وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا خواهد شد.

بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید.

 توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد. 

به لحاظ دمایی، دمای بیشینه طی امروز کاهش ۳ تا ۶ درجه خواهد داشت و از فردا جمعه مجددا در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد