Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:19:40 GMT

صدر جدول گلزنان لیگ جزیره، میزبان مهمان ناخوانده

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۵۱۶

صدر جدول گلزنان لیگ جزیره، میزبان مهمان ناخوانده

اشلی بارنز با سه گل زده در کنار رحیم استرلینگ در صدر جدول گلزنان لیگ جزیره قرار دارد.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  برنلی علی‌رغم شکستی که مقابل آرسنال داشت اما یکی از بازیکنانش را به صدر جدول گلزنان فرستاد تا با سه گل در کنار رحیم استرلینگ قرار بگیرد.


اشلی بارنز که هفته اول در جریان برد سه بر صفر تیمش برابر ساوتهمپتون دو گل در دقایق 63 و 70 به ثمر رسانده بود، در دقیقه 43 در ورزشگاه امارات از غفلت مدافعان آرسنال نهایت استفاده را برد و نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این مهاجم 29 ساله و انگلیسی با سه گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ جزیره رفت و در کنار رحیم استرلینگ از منچسترسیتی قرار گرفت تا اینگونه صدر جدول گلزنان یکی از برترین لیگ‌های جهان مهمان ناخوانده به خود ببیند.


برنلی هفته آینده برابر ولورهمپتون قرار می‌گیرد و بارنز این فرصت را دارد تا تعداد گل‌ها خود را بیشتر کرده و به تنهایی صدر جدول گلزنان را در اختیار بگیرد.

 

 

برنلی اشلی بارنس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار از پایتخت ۶؛ وقتی ارسطو از زندان بر می‌گردد و دنبال کار است (فیلم) سکانس خنده دار پایتخت؛ واکنش بهتاش به ماجرای خواستگاری رحمت از مادرش (فیلم) سوارکاری نیکای سریال پایتخت با یک اسب (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)