Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:36:04 GMT

همایش دهه ولایت ویژه بانوان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۶۴۲

همایش دهه ولایت ویژه بانوان برگزار شد

همایش دهه ولایت ویژه بانوان به همت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش دهه ولایت ویژه بانوان به همت کانون کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد حضرت ابوالفضل(س)، عصر امروز (شنبه 26 مرداد) در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.


در این مراسم، نمایش «حسینیه در دربار تاریکی» کاری از گروه تئاتر ریحانه علوی وابسته به کانون شهید آوینی به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای مداحی به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر از دیگر برنامه های این همایش بود.


حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در این مراسم نسبت به غافل شدن از عظمت عید غدیر انتقاد کرد و گفت: ما فقط داستانی درباره جانشینی پیامبر(ص) از سوی امام علی(ع) شنیدیم اما به عظمت این روز پی نبرده ایم. بسیاری از مردم در ماه رمضان بخشیده می شوند اما دو برابر این تعداد در عید غدیر بخشیده خواهند شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم بر لزوم معرفی فرهنگ غدیر به جهانیان تأکید کرد و افزود: نماز، روزه، حج و زکات در برخی شرایط بر افرادی واجب نیست اما عشق به امام علی(ع) بر همگان واجب بوده و بر هیچ کس ساقط نیست.


وی خواستار گسترش برنامه های شادی و نشاط آور به جامعه شد و تصریح کرد: متاسفانه فساد در هنر رسوخ کرده و بر این اساس به هنرمندان متعهد نیاز داریم. توجه به هنر در مساجد ضروری است و باید به هنرمندان مسجدی دلگرمی داد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر اردبیل نماز جمعه عید غدیر خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي شبستان یزد دهه ولایت کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»

بهزاد کیامهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره علمی آموزشی زیارتی ستاد کانون‌های مساجد کشور در قالب طرح «شمس» با هدف آموزش زوج‌های جوان به صورت خالق و کلیدی (ویژه مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «شمس» با آموزش زوج‌های جوان جهت کسب آرامش اعضای خانواده و جریان سازی در فعالیت اجتماعی پیش بینی شده است که سهمیه استان کردستان برای شرکت در آن ۲۰ زوج است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با بیان اینکه این طرح از تاریخ ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس آغاز می‌شود، افزود: زیارت خاص همراه با اهدای هدیه متبرک و غذای حضرتی، ویژه برنامه‌های سیاحتی، دوره آموزش تخصصی ویژه زوجین همراه با ارائه گواهی و … از جمله برنامه‌های این طرح است.

کیامهر به شرایط شرکت کنندگان در دوره اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه زوج‌های جوانی است که تاریخ عقد آنها بیش از پنج سال نباشد و یکی از زوجین حتماً مدیر کانون‌های مسجد باشد.

به گفت وی، این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری بنیاد خانواده و ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود و زوجین باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/sham اقدام کنند.

کد خبر 6098063

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»