Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی اظهار داشت: شهردار صدرا، معاون و یکی از کارکنان شهرداری با عناوین اتهامی ارتشا و تبانی در معاملات، قرار بازداشت موقت هستند و برای رئیس شورای شهر قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادرشده است. دادستان شیراز ادعای شهردار صدرا در خصوص سخنان وی مبنی بر «قانونی عمل کردن این شهرداری» را تکذیب کرد.

به گزارش جنوب نیوز، حیدر آسیابی در جمع خبرنگاران، آخرین روند رسیدگی به پرونده شهرداری صدرا را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهردار صدرا، معاون و یکی از کارکنان شهرداری با عناوین اتهامی ارتشا و تبانی در معاملات، قرار بازداشت موقت هستند و برای رئیس شورای شهر قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادرشده است.

آسیابی همچنین گفت: پرونده مذکور در شعبه دهم دادسرای عمومی انقلاب شیراز در حال رسیدگی است و مرجع گزارش دهنده اداره کل اطلاعات فارس است.

همچنین دادستان شیراز به اظهارات شهردار صدرا که مدعی شده دادستان شیراز به قانونی عمل کردن شهرداری اذعان کرده است، واکنش نشان داد.

آسیابی در خصوص برخی اظهارنظرها در خصوص قانونی عمل کردن مدیران شهرداری صدرا از زبان خود نیز گفت: شهردار صدرا در راستای ملاقات تبریک انتصاب دادستان دیداری داشته و اظهارات وی را تکذیب می‌کنم زیرا بنده از عملکرد شهرداری صدرا اطلاعی نداشتم.

*ماجرای این تکذیبیه چه بود؟

یادآور می‌شود 14 مردادماه جاری شهردار صدرا به همراه چند نفر از کارکنان شهرداری و شورای این شهر به اتهام مفاسد مالی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

شهرداری صدرا در اوج انتقادات به این شهرداری در ماجرای کلنگ زنی پروژه عمرانی این شهر که 100میلیون تومان برای یک کلنگ زنی ساده در نظر گرفته بودند، خبری را از قول حیدر آسیابی دادستان شیراز منتشر کرد که عملکرد این شهرداری قانونی بوده است.

این خبر در آن مقطع زمانی توسط دادستان شیراز تکذیب نشد تا اینکه دانشجویان دانشگاه شیراز طی یک نامه سرگشاده به رئیس‌کل دادگستری استان فارس به عدم تکذیب این خبر واکنش نشان داده و اعتراض کردند.

دربخشی از این نامه آمده بود: «تنها یک روز پس از لغو شدن مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری صدرا که مقرر بود مبلغ نامتعارفی به میزان یک میلیارد ریال برای آن هزینه شود، و در اوج انتقادات به عملکرد مدیران این شهر جدید، سایت شهرداری صدرا برای رهایی از انتقادات ناگهان نقل قولی از مقامات ارشد قضایی شیراز در دیدار با شهردار صدرا را منتشر کرد که در آن گفته شده بود: «خوشبختانه مدیران فعلی صدرا بر اساس قانون عمل می‌کنند!» جالب آنکه علیرغم پیگیری‌های تشکل آرمان برای روشن شدن صحت و سقم این خبر، اما در نهایت از سوی دادگستری فارس هیچ تکذیبیه‌ای منتشر نشد و اکنون که تنها یک ماه از آن خبر می‌گذرد، موضوع بازداشت مقامات ارشد شهرداری و شورای شهر صدرا به اتهام مفاسد مالی از زبان حضرتعالی اعلام شد که یک تناقض آشکار و ناخوشایند است و امیدواریم این موضوع در ادامه با عزمی راسخ‌تر پیگیری شود.»

به گزارش فارس، پس از واکنش اعتراض‌آمیز دانشجویان، سرانجام حیدر آسیابی دادستان شیراز نیز این خبر را تکذیب کرد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است