Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:00:44 GMT

آلکاسر، ستاره‌ای برای دورتموند و حسرت بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۹۰۰

آلکاسر، ستاره‌ای برای دورتموند و حسرت بارسا (عکس)

مهاجم اسپانیایی دورتموند در اولین هفته بوندس لیگا خوش درخشید و با دو گل و یک پاس عملکرد استثنایی برابر آگزبورگ داشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، حالا بزرگترین حسرت برای بارسایی‌ها یک روز بعد از شکست مقابل اتلتیک بیلبائو از دست دادن پاکو آلکاسر است. مهاجم اسپانیایی دورتموند که در 27 بازی 20 گل به ثمر رسانده و به رکورد لوکا تونی در 2008 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلکاسر در هفته اول رقابت‌های بودنس لیگا عملکرد عالی از خود به نمایش گذاشت و با دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین سیگنال ایدونا پارک بود. دورتموند خیلی زود و در دقیقه یک گل اول را از آگزبورگ دریافت کرد اما این مهاجم اسپانیایی در دقیقه 3 جواب گل حریف را داد و بازی را به تساوی کشاند.

 

در دقیقه 57 فرصت به مارکو رویس رسید تا گل سوم را برای زنبورها به ثمر برساند. گلی که از پاس گل آلکاسر به دست آمد تا او علاوه بر گلزن در نقش گلساز نیز ظاهر شود. اما این پایان کار آلکاسر نبود. او دو دقیقه بعد، از پاس طلایی سانچو نهایت استفاده را برد و با گل زیبایی مقابل آگزبورگ دبل کرد تا برد شیرینی را یک روز بعد از تساوی بایرن نصیب دورتموند کند.

 

 

بروسیا دورتموند پاکو آلکاسر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند پاکو آلکاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

به گزارش ورزش سه، بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالیکه همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد در باره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899606

دیگر خبرها

  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها