Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:08:20 GMT

ایجاد زیرساخت‌ها برای شکوفایی استعدادهای جوانان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۹۳۷

ایجاد زیرساخت‌ها برای شکوفایی استعدادهای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر شنبه در آیین بدرقه ورزشکاران هرمزگان به المپیاد استعدادهای برتر کشور، عنوان کرد: این کاروان ورزشی با عظمت از هرمزگان با حضور ۸۷۵ ورزشکار از ۴۲ هیئت ورزشی در قالب ۹۶ تیم ورزشی به المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام می شوند.

وی ادامه داد: آمادگی و نشاط خوبی میان ورزشکاران حاضر در این کاروان ورزشی وجود دارد و امیدواریم ورزشکاران استان در میان منتخبین برتر کشور حضور داشته و به تیم های ملی راه یافته و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان افزود: جوانان در مقاطع مختلف تاریخی در عرصه های متنوع نقش بی‌بدیل و مهمی در کشورمان داشته و با سربلندی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی نموده اند.

همتی تصریح کرد: جوانان منشا تحولات بزرگ برای کشور هستند و نقش پیشتاز و برجسته ای در راستای پیشرفت کشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد جدی مدیریت عالی استان هرمزگان توجه به جوانان در حوزه های مختلف است، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم برای بروز توانمندی ها و شکوفایی استعدادهای جوانان در استان را فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ورزش این استان از استعداد های بسیاری برخوردار است و امیدواریم شاهد درخشش آنها در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

کد خبر 4695021

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان ورزش و جوانان هرمزگان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان