Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:37:16 GMT

آزادگان الگوهای مقاومت در برابر بدخواهان ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۸۹۸۳

آزادگان الگوهای مقاومت در برابر بدخواهان ایران هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معصومه ابتکار عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در اردبیل افزود : ایران عزیز امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند پیروی از روحیه صبر و استقامت آزادگان در برابر جنگ‌های روانی و اقتصادی  آمریکا علیه کشورمان است.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکا اکنون نه فقط با تلویزیون و ماهواره بلکه به واسطه گوشی‌های تلفن همراه و شبکه‌های مجازی به درون منازل رخنه کرده و برای رسیدن به اهداف نامبارک خود که همانا ناامیدی، دلسردی و اختلاف افکنی در میان مردم به واسطه پخش انواع دروغ ،تهمت و افترا است تلاش می ‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: دولت دوازدهم به لطف خدا، پشتوانه مردم انقلابی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز دیپلماسی موفق خود در مقابل این آسیب‌ها و تهدیدهای دشمن همچنان سربلند و مقتدر ایستاده است.

ابتکار افزود : دولت بیش از هر زمان دیگر با اجرای طرح‌ها و پروژه های گوناگون در جای جای ایران و اولویت دادن به طرح‌های  تولیدی و اشتغالزا برای گذر از بعضی دشواری های اقتصادی فعالیت می کند و با ترسیم آینده ای روشن برای این مردم تلاش‌های مذبوحانه دشمن را برای ایجاد روحیه بی‌انگیزگی و ناامیدی خنثی خواهد کرد.

وی همچنین اقدامات و فعالیت‌هادر اجرای طرح های تولیدی ، زیربنایی و عمرانی در این استان را شایسته تقدیر دانست و افزود : امروز در بازدید از روستای حمل‌آباد از توابع اردبیل نمونه موفقی از اجرای پروژه های مربوط به وام اشتغال روستایی در سطح کشور را مشاهده کردیم.

او به بعضی از خواسته‌های ایثارگران و به خصوص آزادگان سرفراز در ارتباط با حل مشکل بیمه و تامین داروهای مورد نیاز اشاره کرد و گفت: دولت در نشست های گوناگون با حضور مراجع ذیربط در پی رفع این کاستی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در سالن شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل ترتیب یافت برنامه‌های جنبی مانند اجرای موسیقی سنتی ، خاطره گویی و شعرخوانی ازسوی تعدادی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

6019/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معصومه ابتکار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل

سید علی حجتی ا در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این ۲ نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین مدد جویان (دختران ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، اذعان کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود