Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:12:36 GMT

افشاگری جالب ستاره سابق و محبوب آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۹۷۱۶

افشاگری جالب ستاره سابق و محبوب آرسنال

رابین فان پرسی، ستاره هلندی و سابق آرسنال در مورد دلایل جدایی از این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سالها درخشش و کسب محبوبیت بین هواداران آرسنال، رابین فان پرسی با انتقالی 24 میلیون پوندی در آگوست 2012 به منچستریونایتد، در دل هواداران این تیم منفور شد اما حالا رابین فان پرسی فاش کرد آرسنال تمایلی به حفظ وی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رابین فان پرسی گفت: "من فکر می کنم شما می توانید جدایی من از آرسنال را با ازدواج مقایسه کنید. من و آرسنال هشت سال با هم زندگی کردیم و بعد از هشت سال احساس کردم همسرم کمی از من خسته شده است. من با آرسن ونگر و ایوان گازیدیس در مورد قرارداد جدید صحبت های زیادی داشتم اما آنها به من پیشنهاد جدیدی ندادند و بنابراین باید مجبور به گزینه‌های خودم فکر کنم.

 

 

عصبانیت هواداران آرسنال؟ من می دانستم آنها چگونه واکنش نشان می دهند اما من مجبور بودم تصمیم بگیرم زیرا پیشنهادی از آرسنال نداشتم. من از تصمیم خود پشیمان نیستم و نسبت به آرسنال هیچ کینه ای ندارم.

 

من می دانم که طرفداران  بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارند نظر می دهند اما در هر ازدواجی اتفاقاتی در پشت پرده اتفاق می افتد. من تا امروز در این رابطه صحبتی نداشته ام اما آرسنال یک باشگاه بزرگ با هوادارانی دوست داشتنی است و آرسن ونگر به من این فرصت را داد تا در بهترین لیگ جهان بازی کنم.

 

بعد از جدایی از آرسنال سه گزینه برای وجود داشت؛ یکی از خارج از انگلیس که البته خیلی سریع لغو شد و بکی منچستر یونایتد یا منچستر سیتی. سر الکس فرگوسن بهترین احساس را به من داد. این یک چالش تازه برای من بود و این همان چیزی است که شما می خواهید."

آرسن ونگر (سرمربی) آرسنال رابین فن پرسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسن ونگر سرمربی آرسنال رابین فن پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی، کاپیتان ارزنده و سابق قرمز پوشان عصر روز سه‌شنبه به صورت سرزده در تمرین فولادی‌ها حضور پیدا کرد و باعث غافلگیری بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی شد.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان که در نیم فصل رقابت‌ها لیگ برتر کفش‌های خود را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، عصر امروز همراه با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه در تمرین شاگردان عبدالله ویسی حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

والی که با حضور خود در محل تمرین روحیه فولادی‌ها را بالا برده بود، با اشاره به شرایط کنونی تیم گفت: بدون تردید اینکه تیم بزرگ فولاد خوزستان در رده‌های پایینی جدول رده‌بندی قرار داشته باشد و برای بقا در مسابقات تلاش کند، برای هیچ کدام از اعضای خانواده فولاد، پیشکسوتان و هواداران عزیز قابل قبول نیست. متاسفانه سلسله اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شرایط فولاد به اینجا برسد اما الان زمان پرداختن به این مسائل نیست.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان ادامه داد: در وضعیت کنونی وظیفه همه ما حمایت یکپارچه و پشتیبانی بدون تامل از تیم فولاد خوزستان است. ۶ بازی حساس و سخت پیش روی تیم قرار دارد و همه ما امید داریم تا در این مسابقات نتایج مطلوبی به دست بیاید و هواداران شریف و عزیزمان خوشحال شوند.

والی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: امروز در محل تمرین فولاد با هم تیمی‌های سابق خودم دیدار و تجدید خاطرات کردیم؛ وقتی با آنها صحبت کردم متوجه شدم که یک عزم جدی برای جبران نتایج گذشته و خوشحال کردن هواداران دارند. انتظار همه فولادی‌ها این است که کل اعضای مجموعه همه توان و ظرفیت‌ خود را به کار بگیرند تا در شش مسابقه پایانی لیگ برتر امتیازات لازم جمع آوری شود و انشاالله با عبور از وضعیت کنونی بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به دوران افتخارآفرینی برگردیم.

والی در پایان افزود: از همه هواداران عزیز می‌خواهم همچون گذشته پشت تیم باشند و در دیدارهای آینده با حضور در ورزشگاه و حمایت همه جانبه زمینه را برای موفقیت فولاد عزیزمان فراهم کند. قطعا وقتی همه کنار یکدیگر و متحد باشیم، قوی‌تر هستیم و ساده‌تر از پس حریفان برخواهیم آمد.

دیگر خبرها

  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق