Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: باید به سرچشمه های سیل در رامیان، آزادشهر، گنبد کاووس که مشکلات آنها باقیمانده توجه کرد و مدیران برای ارائه خدمات در آن منطقه گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«علیرضا ابراهیمی» امروز(شنبه ۲۶ مرداد) در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: در اجرای طرح ارجاع الکترونیک بیمار چند ایراد وجود دارد که برای دسترسی آسانتر مردم به خدمات باید حل شود، برای روستاییها این طرح کلی مشکل ایجاد می‌کند در  بعداز ظهر  درمانگاه بسته می‌شود و بیماران روستایی باید کلی هزینه برای درمان بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیماری که از رامیان در آزادشهر رفته باشد در آزادشهر در این طرح پذیرش نمی شود  و در استان دو مرکز ام.آر.ای وجود دارد که این تعداد مرکز پاسخگوی همه بیماران استان نیست.

 

ابراهیمی بیان کرد: بر اساس این طرح اگر فردی در درمانگاه روستایی نرود و به بیمارستان مراجعه کنند باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

 

وی گفت: بسیاری از بیمارستان ها دفترچه بیمه روستایی را قول نمی کنند و اگر راهی برای آن پیدا نکینم این مشکلات را به استان‌های دیگر با اجرای این طرح منتقل می‌شود.

 

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی به سیل گلستان اشاره کرد و گفت: در سیل همه همکاری داشتند و مشکلات مردم سیلزده در  آق قلا و گیمشان باید به سرانجام برسد.

 

ابراهیمی متذکر شد: باید به سرچشمه های سیل در رامیان، آزادشهر، گنبد کاووس که مشکلات آنها باقی مانده توجه کرد و  مدیران برای ارائه خدمات در آن منطقه گزارش دهند.

 

وی گفت: در برخی از نقاط مثل شهرستان آزادشهر  در نرگس چال و  جاده خوش ییلاق در مسیر جاده مشکل جدی وجود دارد که باید برطرف شود.

 

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اختیارات شهرستانی بسیار محدود است و برای استعلام باید با مدیرکل مکاتبه کنند و نیاز است که روند پاسخ به استعلام‌ها تسریع شوند.

 

ابراهیمی گفت: انتظار داریم در هفته دولت کلنگ بیمارستان رامیان به زمین بخورد تا بتوانیم مشکلات این منطقه را کاهش دهیم.

 

وی به تامین نیاز قیر جاده آزادشهر به النگ اشاره کرد و افزود: کار در این مسیر به کندی پیش می‌روند و این مسیر نیاز به ۲۵۰ تن قیر دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر اردبیل نماز جمعه عید غدیر گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي شبستان یزد خطبه نماز جمعه نماینده مردم آزادشهر در مجلس رفع مشکلات سیل زدگان مشکلات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این در حالیست که خانه بهداشت روستا از آبها نمونه گیری کرده و به مرکز بهداشت گزارش داده است.
این روستا با ۳ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت ۱۰ و نیم لیتر بر ثانیه نیاز آبی دارد در حالی که از دو چاه آب روستا حداقل ۱۵ لیتر بر ثانیه آب برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست