Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال نوجوانان ایران روز شنبه در سومین دیدار تدارکاتی خود در تورنمنت تونس مقابل برزیل سه بر یک به پیروزی رسید. ملی پوشان ایران در ست نخست 25 بر 20 مغلوب برزیل شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا سه بر یک فاتح این مسابقه باشند.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان پیش از این مسابقه تیم های مصر و کوبا را در این تورنمنت شکست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیلی درباره مسابقه با برزیل گفت: این بازی تدارکاتی برای تیم ایران بسیار مفید بود. فردا نیز در چهارمین مسابقه تدارکاتی قبل از شروع رقابت های جهانی مقابل برنده مسابقه تونس و ایتالیا بازی خواهیم داشت که دیدار نهایی این تورنمنت خواهد بود تا آماده رقابت های جهانی شویم.

والیبالیست های نوجوان ایران با تیم‌های بلغارستان، جمهوری چک، کلمبیا و ایتالیا در گروه B مسابقات زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان هم‌گروه هستند و روز پنجشنبه ۳۱ مرداد در اولین دیدار خود به مصاف بلغارستان می روند.

بردیا سعادت، امیرحسین خانی، امیرحسین تقوی، سهیل مسعود، مهران فیض امام دوست، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، سجاد جلوداریان، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، عبدالمختار بوش و سهیل کمال آبادی بازیکنان تیم ایران در رقابت های قهرمانی جهان هستند.

محمد منصوری، رضا وکیلی فرجاد، رضا مومنی مقدم، حمید جعفرزاده، محمد امین شاکری، یاشار جوادی، مهدی آقا صادق خباز و مهرداد سعادتمند نیز کادر فنی تیم ایران در این مسابقات هستند.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان در سال ۱۹۸۹ در امارات متحده عربی برگزار شد و تیم ایران موفق به کسب عنوان چهارم این رقابت‌ها شد. والیبال نوجوانان ایران تاکنون در ۱۱ دوره مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است که ۶ بار بر روی سکو رفته است و قهرمانی سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ از جمله آنان است.

دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ و دو مدال برنز این رقابت‌ها در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۴ از دیگر افتخارات والیبال نوجوانان ایران در این رقابت‌ها است.

عنوان چهارمی در سال‌های ۱۹۸۹ و ۲۰۱۳، رتبه پنجمی در سال ۲۰۰۵، جایگاه نهم و دهم در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۱۱ از دیگر نتایج کسب شده از سوی تیم والیبال نوجوانان در رقابت‌های جهانی است.

  

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر