Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:00:36 GMT

تأکید ترکیه بر لزوم نقش فعال‌تر سازمان ملل در کشمیر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۰۳۳۱

تأکید ترکیه بر لزوم نقش فعال‌تر سازمان ملل در کشمیر

وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای از سازمان ملل خواست نقش فعال‌تری را در حل مسأله جامو و کشمیر مطابق با قطعنامه‌های پیشین خود ایفا کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تأکید بر لزوم اهمیت حل مسأله جامو و کشمیر از طریق مذاکره، سازمان ملل متحد را به ایفای نقش فعال‌تر در این موضوع فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه ضمن ابراز خرسندی از نشست «هند-پاکستان» شورای امنیت که اخیراً به منظور کاهش تنش در منطقه و مذاکره برگزار شد، اعلام کرد: سازمان ملل متحد باید نقش فعال‌تری در حل مسأله براساس قطعنامه‌های پیشین خود ایفا کند.

در بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه آمده است: امیدواریم این مشکل با مذاکره میان طرف‌های ذی‌ربط بر اساس قوانین بین‌المللی برطرف شود. بر لزوم اجتناب از اقدامات یک‌جانبه که موجب افزایش تنش می‌شود، تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشمیر تنش در کشمیر تركيه سازمان ملل متحد شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه